FANDOM

Zorg to Cyber-Wirus, towarzysz Nuxa.

Zorg

Stickman

NewZorg
Imię Zorg
Wiek prawdopodobnie niemożliwy do określenia
Narodowość {{{narodowość}}}
Umiejętności Doskonały cichy zabójca,niesamowita szybkość i zręczność
Broń Pazury
Kolor Czarny
Organizacja brak
Praca/Zadania Towarzysz Nuxa
Status Żywy
Miejsce pobytu CyfroWorld 2.0

Rodzina

Stan cywilny {{{stan cywilny}}}
Krewni {{{krewni}}}

BiografiaEdytuj

Nieznana jest jego historia przed poznaniem Nuxa. "Zombie" zaatakował go w jego drodze do Piksili. Następnie,kiedy Nux się obudził i próbował wydostać się z kanałów,bestia chwyciła go. Kiedy Nux wyjaśnił,że szuka Stickmanki,ten pokazał mu drogę. Prawie by zginął,uduszony przez jednego z tych bestii,gdyby Nux go nie uratował. Wtedy Zorg napisał swoje imię.Stickmanka bała się go,ale po chwili zaczeła go lubić. Owinęła jego dolną cześć twarzy szalem,gdyż wygląd jego twarzy był przerażający. Następnie pracował razem z Nuxem w sklepie z DVD. Kiedy ktoś ukradł płyty DVD,wstrzymano pracę. Wtedy Nux wraz z Zorgiem zaatakował szefa i kazał dać pieniądze. Wtedy ten zawołał policjantów. Dwójka pobiła ich do nieprzytomności. Jednak posiłki zostały wezwane. Kiedy gliniarze przyjechali,Nux zaatakował. To samo uczynił Zorg. Niestety,policjanci mieli przewagę. Celnym strzałem jeden z nich trafił Zorga w głowę. Ten upadł. Nux również został trafiony i również upadł. Na chwilę bestia straciła przytomność. Kiedy się obudziła,resztką sił rzuciła nóż(który Zorg otrzymał od Nuxa) w zbiornik z łatwopalną cieczą. Ostrze noża przejechało po powierzchnie beczki,co spowodowało iskrę. Zbiornik wybuchł zabijając polcjantów. Ciężko ranny Zorg został ocalony przez Nuxa i Stickmankę. W dwójkę zabrali go do Wirtuny. Podczas drogi mieli problemy z policją,lecz poradzili sobie. W końcu dojechali do Wirtuny. Nux wkrótce zostawił Zorga i Stickmankę,aby poszukać rdzenia. To w rdzeniu dowiedział się,że jego przyjaciel to Cyber-Wirus,który zagraża istnieniu CyfroWorld. Nux musi stanąć przed wyborem: Zabić swego przyjaciela,czy też skazać CyfroWorld na zagładę?

Gdy Cyber-wirusy atakują,Zorg i stickmanka ukrywają się w piwnicy,pod garażem. Wkrótce jednak Zorg wyczuwa coś złego i zostawia stickmankę,a sam idzie to sprawdzić. Podczas rekonesansu zabija wielu swoich pobratymców. Natknął się wkrótce na walczących braci. Biegnie i tam i udaje mu się zdążyć na czas. Widząc,jak Shado jest bliski zabicia Nuxa,ochrania swego towarzysza własnym ciałem,a następnie walczy z Shado,który jednak po krótkim starciu skręca mu kark i rzuca jego ciałem. Zorg pada martwy.

Po walce,Zorg zostaje ocalony przez Izann Nuxa i Shado. Niedługo potem wszyscy patrzą jak cała ludność CyfroWorld przechodzi przez portal do nowego świata-CyfroWorld 2.0. Kiedy i on i Jane (stickmanka) mają przejść przez portal,żegna się z Nuxem w przyjacielski sposób-przybijają żółwika.

Obecnie najprawdopodobniej znajduje się w CyfroWorld 2.0.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki