FANDOM

Zeus

Układ planetarny

Zeus
Nazwa Zeus
Data powstania 6 mld lat temu
Gwiazdy Zeus226-f, ZeusB612
Planety skaliste 7
Gazowe olbrzymy 2
Dominujący gatunek Stickman

Zeus - jest to układ podwójny leżący na krańcach galaktyki Drogi StickMlecznej. W tym układzie znajdują się dwie gwiazdy: Zeus226-f - Błękitny olbrzym i ZeusB612 - jest czymś między żółtym karłem a czerwonym olbrzymem. Jest to jeden z niewielu układów w którym jest więcej planet skalistych niż gazowych olbrzmów.

PlanetyEdytuj

W tym układzie znajduje się aż siedem planet skalistych i dwie gazowe. Na siedmiu planetach istnieje życie a na czterech - życie rozumne.

Zesu22267890 - najgorętsza i najmniejsza planeta. 4,6% powierzchni pokrywa lawa.

Ekosfera

Suez1468135fba - gorąca planeta. Powierzchnia planety jest dla naukowców zagadką, gdyż atmosfera jest tak gęsta że zasłania całą powierzchnie. Sama atmosfera składa się w większości z dwutlenku węgla.

Hamdes - pustynna planeta. Są tam 3 rodzaje pustyń: skaliste, żwirowe, pustynne. Oazy są rzadkie. Na biegunach są dwa jeziora. Nazwa pochodzi od Kupleckiego boga który ciągle hamił.

Naetrium - jest to planeta na której istnieją różnorodne organizmy w tym stickmany. Nie ma tam pustyń tylko wszędzie lasy równikowe. Mieszkańcy są wrogo nastawieni do mieszkańców planety Monoklear. Obecnie jest kompletnie zniszczona przez Wielką Wojnę Grzybów.

Monoklear - mieszkają tam Monoklearczyńcy. Ta mała planeta (prawie o pół mniejsza od Ziemi) jest nieprzyjazna dla życia z toksyczną atmosferą. Temperatury są tam naprawde wysokie (min. 16 stopni, max. 114 stopnie(!)) Jest to planeta-matka projektu "Doskonałość"  który ma na celu zamienić Stickmanów w mieszkańców tej planety. Owy projekt został stworzony przez Mistrza Monoklearczyńków.

Fura - Planeta podobna do naszego Marsa. jest jednak na niej zimniej i posiada dwie czapy lodowe. Naukowcy kłócą się o to, czy jest tam zycie.

Ekosfera

StickIce - Bardzo zimna i mroźna planeta. Znajduje się na niej jeden potężny lądolód który pokrywa 3/4 planety.

EX-24 i EX-25 to gazowe olbrzmy na których nie ma nic ciekawego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki