FANDOM

Zamaskowany Stickman

Stickman

MaskedMan
Imię Nieznane
Wiek Nieznany
Narodowość Nieznana
Umiejętności Utalentowany wojownik walk wręcz
Broń Żadna
Kolor Nieznany
Organizacja Brak (?)
Praca/Zadania Nieznane
Status Żywy
Miejsce pobytu Teriando[1]

Rodzina

Stan cywilny Nieznany
Krewni Nieznani

Zamaskowany Stickman to tajemnicza postać, występująca w serii komiksowej "Cień Przeszłości II".

WyglądEdytuj

Tajemniczy stickman skrywa swoje ciało pod bandażami, odkrywając jedynie pewien fragment twarzy, a dokładniej okolice oka, które jest całe zielone. Ubrany jest w długi, szary płaszcz z kapturem, który ciągle nosi.

OsobowośćEdytuj

Postać jest tajemnicza, skryta. W ogóle się nie odzywa.

HistoriaEdytuj

Nieznana jest przeszłość, czy inne elementy historii życia tajemniczego stickmana.

Cień Przeszłości IIEdytuj

Favicon.png! Uwaga! Spoiler ! Favicon.png

Ta część historii owej postaci zawiera pewne informacje z serii Cień Przeszłości II Jeśli nie chcesz popsuć,lub zniszczyć przyjemność z odkrywania historii,nie czytaj tego!

Zamaskowana postać po raz pierwszy pojawia się, obserwując Senseia Josha, gdy ten gdzieś się wybiera.

Potem obserwuje miejsce, gdzie skryli się John, Vaygenn, Stick i Tenrou. Spokojną obserwację przerywa nadejście Senseia Josha, który pyta kim jest nieznajomy, a gdy nie zaznaje odpowiedzi, mówi, że nigdzie nie puści zamaskowanego stickmana. Między stickmanami wywiązuje się walka.

Konfrontację obserwuje tajemnicza postać. Gdy już ma zamiar odejść, jej pomagier zatrzymuję ją i pokazuje film z kamery. Zamaskowany stickman z niesamowitą prędkością i siłą uderza Senseia Josha w twarz, krusząc mu czaszkę.

Uderzony Sensei Josh leży na dachu, zaskoczony nagłym atakiem, a tajemniczy jegomość stoi nad nim i spogląda na niego z góry. [2]

OdniesieniaEdytuj

  1. Cień Przeszłości II
  2. Cień Przeszłości II, Rozdział 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki