FANDOM

Xuty to rodzaj cyborgów, którzy są przebrani za Stickmanów. Wynalezieni przez Verinso.

Historia Edytuj

Po wojnie Ballistick Verinso Największy szukając zemsty na Stickmanach postanowił zbudować cyborga który miałby zniszczyć StickPlanet. Zbudował go i nazwał Xut-100. Wysłał go na planetę. Lecz cyborg nie wrócił a StickPlanet nie zostało zniszczone. Później zbudował Xuta-200 który miał znaleźć Xuta-100. Maszyna wróciła cała z uszkodzonym Xutem-100. Xut był zniszczony. Później Verinso zbudował 50 cyborgów i wysłał je na misję. Xut-200 został wyłączony i zniszczony. Po kilku tygodniach statek Verinsa został zaatakowany przez przeprogramowanego cyborga. Verinso nie mógł pokonać zagrożenia więc zbudował kolejny model Xut 2000. Maszyna zniszczyła z łatwością wroga ale został wyłączony przez Johna. Verinso następnie zbudował kolejne trzy modele. Stickmani zniszczyli roboty. Wściekły Kalarianin stworzył Cyborga Super-nowej generacji Xut X. Maszyna przybyła na Stickplanet i zniszczyła pewne miasteczko. John postanowił uszkodzić Xuta. Walkę przerwał Verinso ze Xutem X 2.0 i armią Kalarian. John zniszczył Xuta X ale został schwytany przez jednego Kalarianina. Później Verinso przebudował Xuta X 2.0 do wersji 3.0

BudowaEdytuj

Uwaga! Budowa tutaj opisana ukazuje konstrukcję Xuta-210! Nie jest ta budowa zgodna z konstrukcjami innych Xutów!

XutBudowa

Cały ExoSzkielet Xuta kontroluje Centralna Jednostka Kontroli (czyli Cyber-Mózg). Cyber-Mózg przedtwarza wiadomości czy rozkazy i wysyła impulsy nerwowe do całego ciała, dzięki czemu Xut wykonuje ruchy.

Aparat Słuchu jest specjalnie zamontowanym cyber-narządem, dzięki któremu Xut usłyszy jakikolwiek odgłos w promieniu 2 km. Xut jednak musi kalibrować swój aparat, gdyż bez kalibracji cyber-narząd słuchu przekaże Centralnej Jednostce zbyt wiele informacji, których Cyber-Mózg nie będzie w stanie przedtworzyć, przeciąży się i wybuchnie, niszcząc robota. Przekaźniki informacji (błednie nazwane na graficę przedtwarzaczami) odbierają odgłosy, które przekazuje im aparat słuchowy, przekalibrowują, oddzielają i wysyłają do Jednostki Centralnej.

Foto-Receptory są bardzo skomplikowanymi elementami Xuta. Tzw. Chip Wzrokowy pozwala Xutowi na oglądanie świata w trybie podczerwieni, promieni ultrafioletowych. Cyber-oczy te mogą też działać niczym lornetka. Przybliża dany obraz, lub oddala.

Aparat Mowy nie jest specjalnie skomplikowany. Połączony z Cyber-Mózgiem odtwarza tylko "myśli" Xuta.

Rdzeń Głowny kontroluje ciało Xuta, a nad samym rdzeniem głównym sprawuje kontrolę Centralna Jednostka. Rdzeń przedtwarza "rozkazy" Cyber-Mózgu i przesyła je do Nerwów Ruchu.Dzięki temu Xut potrafi się poruszać.

W obu dłoniach,w torsie,czasami na nogach wszczepiane są automatyczne arsenały broni. Xut może kontrolować bronie od zwyczajnych mieczy,toporów,włóczni,poprzez bomby,miny i dynamity,do karabinów laserowych,wyrzutni rakietowych i innych.

System kamuflażu pozwala Xutowi przybrać wygląd Stickmana. Błędem Verinso było ustawienie systemu na tylko jeden określony wygląd.

Odskoczniki służa głównie do skoków. Dzięki tym urządzeniom Xut może skoczyć na wysokość ponad 1.5 km.

Odrzutowe buty pozwalają Xutowi latać.

Znane modele Xutów Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki