FANDOM

Vaygenn

Stickman

Vaygenn
Imię Feel
Wiek 34 lata
Narodowość StickTopia StickTopia
Umiejętności zna Stickrate
Broń DB-500 Versus
Kolor czarny
Organizacja Sticksung
Praca/Zadania prezes
Status żyje, aktywny
Miejsce pobytu StickTopia

Rodzina

Stan cywilny niezamężny
Krewni brak danych

Feel Vaygenn jest założycielem i prezesem firmy Sticksung, a jednocześnie mistrzem StickPlanet w Stickrate. W wolnych chwilach zabija potwory. Bardzo często nosi krótkie, zielone spodenki. Jest jednym z najbogatszych Stickmanów.

Feel in office

Feel w swoim biurze

BiografiaEdytuj

"Moja kariera zaczęła się w wieku 13 lat. Wtedy też zacząłem osiągać sukcesy w sportowym Stickrate. Stickrate trenowałem już znacznie wcześniej, jednak pod kierunkiem śp. sensei Gon Gan Siii. Moją karierą pokierowała sensei Sindy. Osiągałem dużo sukcesów, jednak nie satysfakcjonowało mnie to. Zapisałem się na kurs sztuk walki dla zaawansowanych. Tam poznałem sensei Josha. On uświadomił mi prawdziwy sens Stickrate. Jeśli chodzi o Sticksunga, to zacząłem od tworzenia systemu operacyjnego - FeVa OS. Był bardzo prymitywny, jednak niewiarygodnie szybki. Wygrałem 3 miliony S$ na loterii. To wystarczyło, aby stworzyć własną firmę. Poznałem Johna i Grzesia. Oni pomogli mi wznieść się na top rankingu i nauczyli, jak postępować w świecie biznesu. Z początku zatrudniałem mało osób, które miały dużo zadań. Ich wynagrodzenia były wysokie. Wszyscy byli zadowoleni. Zaczęliśmy projektować telefony, smartfony i tablety, a później też laptopy. W końcu także inne urządzenia."
— Feel o sobie na StickBooku.

Zobacz teżEdytuj

Galeria: Vaygenn

sss.stickbook.com/User/Feel Vaygenn/Profil - strona na StickBooku.

Stickmani

Bisnesmani

Hubert | Grzesiu | Feel | Zombie | Aby dopisać się do listy edytuj szablon :Biznesmani

Lista bogatych stickmanów

1. Hubert | 2. Apperth | 3. John| 4. Vaygenn | 5. Steve | 6. George | 7. Stich Walsky

Więcej z Fandomu

Losowa wiki