FANDOM

Treeles to gra sportowa,polegająca na odbijaniu piłki. Potrzebne są trzy ściany,żeby w nią grać. Zdjęcie przykładowego boiska obok.

Treeles

Dom Rogera,jednego z graczy Treelesa.

HistoriaEdytuj

Grę wymyślił pewien Stickman o imieniu Treev. Wściekły odbijał piłkę,aby się na czymś wyżyć. Wtedy olśniło go. Postanowił wyreklamować swoją grę na cały świat. Ponieważ miał ok.10-11 lat,nikt nie brał go na poważnie,jednak kiedy zobaczyli grę,postanowili mu pomóc. Grę nazwano na cześć Treeva Treelesem. Od tamtej pory gra jest bardzo sławna na Stickplanet.

Zasady gryEdytuj

W grę można grać samotnie lub w grupie. Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów (jest tak przynajmniej w oryginale,niektórzy przekształcają tą grę). Gracz musi odbijac piłką o trzy ściany,raz nogą,raz ręką. Jeśli piłka nie dotknie ściany,lub przestanie się ruszać,runda skończona.

PunktacjaEdytuj

Odbicia na początku to jeden punkt. Po około trzech odbiciach,kolejne są za dwa punkty,po 10 za cztery. Kiedy minie się 50,jest po 8.

TytułyEdytuj

W mistrzostwach w Treenesa,można zdobyć tytuł. Głównymi tytułami są rangi Oto lista rang:

  • Nowicjusz-pierwsza ranga,otrzymywana,gdy gracz zakwalifuje się do mistrzostw.
  • Młodszy gracz-druga ranga,zdobywana po pięciu wygranych walkach,możliwe są tylko dwie przegrane.
  • Adept-trzecia ranga,wymagane jest 10 zwycięstw,z możliwymi trzema przegranymi. Od tej rangi można zyskać "super moc"
  • Wyższy uczeń-czwarta ranga,z wymaganiami 15 zwycięstw,z również możliwymi trzema przegranymi.
  • Starszy gracz-piąta ranga,należy w jednej rozgrywcę wykonać 4 Reutusy i dodatkowo wygrać rozgrywkę.
  • Wtajemniczony gracz-szósta ranga,potrzebne jest 25 zwycięstw,z możliwymi czterema przegranymi.
  • Zaawansowany odbijacz-siódma ranga,należy pokonać trzech innych Wtajemniczonych graczy.
  • Weteran-ósma ranga,daje możliwość bycia liderem drużyny. Należy pokonać przeciwnika z maksimum 15 pkt. dla niego.
  • Wice-mistrz odbicia-dziewiąta ranga,dająca możliwość rozdawania "super mocy". Trzeba pokonać pięciu Weteranów,z wynikiem powyżej 35.
  • Mistrz odbicia-dziesiąta i ostatnia ranga. Dzięki niej można zasłynąć jako mistrz Treelesu i zwycięzca Turnieju. Należy wygrać turniej,aby posiąść tą rangę. Stickman,który wygrał turniej musi brać w nim udział,dopóki ktoś go nie pokonana i nie zostanie kolejnym mistrzem.

Inne tytułyEdytuj

Oprócz rang są jeszcze inne tytuły za zasługi w grze. Zdobywa sie za nie medale.

  • Obrońca- Często pomaga drużynie i poświęca się dla jej członków.
  • Napastnik-Często on zdobywa punkty w grupie.
  • Renegat-Ten tytuł zdobywają stickmani,którzy oszukiwali podczas gry. Ich karą było pozbawienie obecnej rangi i zakaz brania udziału w grze.

OdbiciaEdytuj

  • Reutus- Łatwe odbicie,polegające na skoordynowaniu ręki i nogi.
  • Ocalony- Odbicie głową.
  • Ratownik-możliwe tylko w Treelesa zbijanego. Kiedy poświęci się dla innego członka zespołu,rzucając się na piłkę,drużyna zdobywa 5 dodatkowych punktów.
  • Verios- Trudne,prawie niewykonalne odbicie. Polega na odbiciu piłki pod dobrym kątem,aby odbijała się o ściany na boisku,bez rąk i nóg gracza. Jedynemu,któremu to się udało,był sam Treevs.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki