FANDOM

Pobudka (w angielskiej wersji Get up,Man!) to drugi odcinek "The Daily Problems". Trwa 40 sekund.

OpisEdytuj

Odcinek zaczyna się, kiedy Toby (TDP) siedzi przy Jimmy'im. Wtedy woła swojego przyjaciela,Kravena,aby zaczął operację:Pobudka. Kraven każe trzeciemu członkowi tej operacji obniżyć konia. Jednak machina się zacina. Kraven próbuje obniżyć konia samotnie. Nie mieści się pomiędzy koniem, a Jimmy'im więc odpycha nogę zwierzęcia. Nagle machina idzie do góry,co denerwuje Kravena, który grozi trzeciemu z nich ręką, na co Toby odpowiada chichotem. Kraven próbuje ponownie obniżyć konia, nie widząc jak Jimmy wstaje. Niewyspany chłopiec idzie z opuszczoną głową do toalety,a Toby patrzy na niego ze zdziwieniem. Kraven wciąż o niczym nie wie. Toby próbuje mu powiedzieć, ale ten odpowiada,aby siedział cicho, bo on nie może się skupić. Nagle Kraven potyka się i upada,a koń spada na niego. Operator machiny mówi "Ups" i ucieka, wpierw podwyższa maszynę. Toby próbuje pomóc Kravenowi. Koń jednak uderza go ogonem, a następnie nogami. Toby zostaje odepchnięty i znika, a zwierzę wesoło wydaje swój dźwięk.

PostacieEdytuj

LinkEdytuj

[1]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki