FANDOM

Uwaga! Artykuł w budowie!

Artykuł jest jeszcze w trakcie tworzenia, więc prosimy nie edytować go bez zgody twórcy.

Jeśli strona ta nie jest edytowana przez tydzień, można usunąć ten szablon.

Teriando

Miasto

Wiki-background
Panorama miasta
Państwo SWFlag StickWrick
Województwo Północnocentralne
Prawa miejskie 20 marca 1491
Władze Prezydent Vesga Tyzyeck
Powierzchnia 368,03 km²
Populacja

liczba ludności
gęstość

670 342
2226,3 os./km²

Teriando to miasto w województwie północnocentralnym, niegdysiejsza stolica StickWrick.

Tieriando-gotyk

StickChurch w Teriando

HistoriaEdytuj

Nieznana jest data utworzenia Teriando. Wiadomo,że jej budowle utworzone były w stylu gotyckim i nadano jej nazwę od imienia mitologicznego potwora,Teriana. Na początku Teriando było małą wioską,znaną jedynie przez jej mieszkańców i przypadkowych przejezdnych. Jej wójt, Jacob, chciał, aby to się zmieniło. Rozpoczął więc wykopaliska, mając nadzieję, że znajdzie Maxorim, niedawno odkryty pierwiastek. Przez parę tygodni trwały prace, ale nic nie znaleziono i wkrótce przerwano wykopaliska. Niezadowolony Jacob chciał sam znaleźć coś pod ziemią. Podczas pracy, wielki głaz zmiażdżył mu rękę. Okazało się, że Jacob umrze. Na łożu śmierci poprosił swego syna, Dariusa, aby ten rozsławił Teriando. Syn postanowił spełnić prośbę ojca i rozpoczął na nowo poszukiwania. Archeolodzy wraz z Dariusem odkryli nie pierwiastek, lecz stare miasto pod ziemią. Szybko puszczono to w eter i już wkrótce wielu turystów zebrało się w Teriando. Wieś stała się wtedy rozległym miastem. Ogłoszono Teriando stolicą StickWrick, lecz w 1785 r. ten tytuł przejęło miasto Stickos.

Mapa Teriando

Mapa Teriando

LegendaEdytuj

  1. Osiedle Stancko
  2. Osiedle Quanstick
  3. Osiedle Teriacenter
  4. Osiedle Voost
  5. Osiedle Scarpett
  6. Osiedle Teright
  7. Osiedle Ranbow
  8. Osiedle Fistee

Więcej z Fandomu

Losowa wiki