FANDOM

Konfederacja Autonomicznych Syndykatów (potocznie Syndykat lub Konfederacja) - jest samozwańczym państwem, którego rdzeń stanowią powiązane ze sobą syndykaty wywodzących się z Megakorporacji Zombie Corp. Została założona 12 marca 2025 przez resztki Zombie Corp. oraz Zombie Army. Po wojnie zajmuje się terroryzowaniem mieszkańców i ekspanją aby ustanowić państwo niezależne od StickTopii jak i od StickWrick. Ich siedzibą jest Cytadela.

Geneza Edytuj

5 Tygodni po zakończeniu I wojny nuklearnej, Zombie Corp skryło się w podziemiach Cytadeli, a Zombie Army skryło się w podziemnej bazie wojskowej Vostroya. 16 lutego 2025 roku, dowódcy dowiedziawszy się o najazdach StickTopii opuściło bazę udając się na północ.Ich podróż przez dzikie lodowe pustkowia była dość łatwa, posiadali oni nowoczesne uzbrojenie, więc bandyci i mutanty gineli pod ostrzałem karabinów . Zombie także postanowił "reaktywować" Zombie Corp. 10 marca Zombie Army dotarło do kompleksu badawczego Zombie Technology, zastając tam naukowców z tej firmy. Po uzyskaniu łączności z cytadelą, ustanawiają oni nowe quasi-państwo "Konfederacja Niezależnych Syndykatów".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki