FANDOM

Sticky

Stickman

Sticky
Imię Sticky
Wiek 18
Narodowość NicksoftFlag Nicksoft
Umiejętności brak
Broń brak
Kolor czarny i żółta głowa
Organizacja Meteo Burger
Praca/Zadania Robić hamburgery
Status żywy aktywny
Miejsce pobytu Meteo

Rodzina

Stan cywilny kawaler
Krewni nieznany tata

Sticky to 18-letni stickman mieszkający w małym Nicksoftjańskim miasteczku Meteo na ulicy Green Street. Sticky jest pracownikiem Meteo Burger. Jego najlepszym przyjacielem jest Patric . Czasami jeździ samochodem swojego taty jednak jest bardzo stary (samochód) lecz jest szybszy od roweru. W swoi domu ma tanie łóżko i telewizor z lat 80-tych i konsole także starszą od niego. Jest bardzo dobry w gry, w Meteo pobił rekord każdego (w Meteo jest bardzo mało mieszkańców).  Tata Stickiego mieszka na południowym zachodzie miasteczka. Nie wiadomo czemu, nie chce go widzieć.

Sticky burg

Sticky robi hamburgery

Wygląd i zachowanieEdytuj

Sticky jest czarnym Stickman'em z żółtą głową. Podczas pracy w Meteo Burger nosi białą czapke.Sticky to sympatyczny i bardzo miły stickman. Pomaga swojemu koledze, daje pieniądze biednym itp. itd. Tad uważa Stickiego za arcywroga lecz Sticky bardzo go lubi jak wszystkich Stickmanów w Meteo. Sticky jest 18-letnim stickmanem lecz zachowuje się jak dziecko. Z Patric'iem zachowuje się jak superbohater, czasami gra z nim w Stick-mini golfa, Stick ponga, układa z nim Stickpuzzle i gra w gry na swojej konsoli lub w salonie gier. Raz nawet pokłócił się z nim o zabawke z płatków. Uwielbia Sticklody.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki