FANDOM

Stickooorest to pewny las znajdujący się w Nicksoft.
Mapa Stickooorest

Mapa Stickooorest

Historia Edytuj

Początki Edytuj

100 000 lat p.n.e kiedy Ancientmani podróżowali po StickPlanet by znaleźć najlepsze miejsce w którym można umieścić portal do AncientWorld'u. Znaleźli pewien las. Stworzyli tam portal do swojego świata, a klucz zakopali głęboko pod ziemią. Wtedy ostatni raz widziano ich w tym świecie.

Później Edytuj

W roku 845 pewna grupa Stickmanów zbudowała tam wielki zamek. Niestety inna grupa zaatakowała i rozwaliła zamek. Zostało jego ćwierć. Gdy trochę odbudowano zamek był kolejny atak i wszyscy zostali zabici. Zamek przetrwał.

Obecnie Edytuj

W roku 1963 młody Franek wraz ze swoją żoną, pojechał na wycieczkę do jakiegoś lasu. Znaleźli miejsce w sam raz. Były to tereny bezludne, więc Franek nazwał go Stickooorest i zbudował tam chatkę. Często tam przyjeżdżali w weekendy. Później postanowili się tam wyprowadzić. W 1967 pewna grupa Stickmanów zbudowała w Stickooorest cmentarz, fabrykę w podziemiach i tunel prowadzący z pewnego tam miejsca do chatki Franka i Zdzisławy. Jeden dzień później okazało się, że tunel jest uszkodzony i wybuchł. Na szczęście nikomu się nic nie stało. Po kilku miesiącach przyjaciele Franka i Zdzisławy postanowili tu zamieszkać. Potem zamieszkało tam więcej Stickmanów, aż w końcu założono StickoooVillage. Po kilku latach urodziła się Frankowi i Zdzisławie córka. Później córka już dorosła i się ożeniła. Następnie córka urodziła dwóch synów Marka i Krzyśka.

Miejsca Edytuj

  • StickoooVillage
  • StickoooCemetery
  • Góry Stickooorskie
  • Plaża Stickooorska
  • Dom Marka
  • Jaskinia Stickooorska
  • Zamek Stickielfl
  • Fabryka Stickooorska

Więcej z Fandomu

Losowa wiki