FANDOM

Stickokartoflogłowie

Choroba

Kartofle
Przyczyna nieznana
Objawy głowa w kształcie kartofla
Skutki kartoflofobia

Stickokartoflogłowie - to nieuleczalna, lecz nie śmiertelna choroba. Jest cechą rozpoznawczą członków Rodu Ziemñiaczkë. Pierwsza osoba zachorowała na nią w VI wieku p.n.e. Obecnie zespół naukowców próbuje wynaleźć antidotum na nią.

Przebieg chorobyEdytuj

Nie w każdym przypadku Stickokartoflogłowie musi przebiegać identycznie. W zależności od wieku, wzrostu i trybu życia niektóre objawy i skutki mogą następować wcześniej lub później.

1 StadiumEdytuj

W pierwszej fazie choroba przebiega bardzo łagodnie. Jedynymi objawami są wysoka gorączką i niechęć do jedzenia kartofli. Wykrycie Stickokartoflogłowia jest w tym stadium bardzo trudne i potrzebny jest do tego specjalistyczny sprzęt, taki jak kartofloskop lub stickoziemniakopyrograf. Leczenie choroby w 1 stadium jest możliwe, ale wymaga użycia mieszaniny Ziół Stickańskich, Halleyskich oraz Ehlu.

2 StadiumEdytuj

W drugiej fazie Stickokartoflogłowia występuje zmiana koloru głowy. Głowa Stickmana staje się brązowa lub w skrajnych przypadkach nawet pomarańczowa. Zmiany zachodzą powoli, więc niemożliwe jest obudzenie się pewnego dnia i zobaczenie, że ma się głowę w kształcie kartofla jeśli wczoraj było się normalnym Stickmanem. Chorobę można jeszcze leczyć za pomocąKwasu Stitchere'a. Ryzyko uzależnienia się od kwasu jest bardzo duże, więc by leczyć chorobę w 2 fazie potrzebna jest zgoda S-BHP.

3 StadiumEdytuj

Na początku trzeciego stadium głowa z koloru pomarańczowego zamienia się w ciemnożółty lub złocisty. Stickman nie ma zamiaru nawet popatrzyć na ziemniaki, gdyż mogło by się to okazać zabójcze. Zaczyna też mieć koszmary w których zostaje pokrojony i usmażony jako frytki. Często budzi się w nocy z tego właśnie powodu. Niedobór snu sprawia, że czuje się zmęczony. Zaczyna też pić coraz więcej wody i bardzo często bierze prysznic. Pod koniec trzeciej fazy głowa Stickmana zaczyna formować się na kształt kartofla. Stickman często ma ochotę opalać się na plaży lub iść do solarium. Choroby nie można już leczyć, jednak da się złagodzić objawy Ziołami Phirejskimi.

4 StadiumEdytuj

W czwartej fazie choroby. Stickman regularnie chodzi do solarium i pływa w chłodnej wodzie. Przestaje jeść warzywa. Jego głowa wygląda już dokładnie jak kartofel. Stickman odczuwa kartoflofobię, a później zaczyna odczuwać też lęk przed innymi warzywami. Nie je zupy ani nie pije soków owocowych. Jedynie deszczówkę. Przestaje oczuwać potrzeby fizjologiczne, co w konsekwenji prowadzi do zatrzymania pracy nerek, które i tak osobie chorej na Stickokartoflogłowie nie są potrzebne. Większość chorych Stickmanów decyduje się na operację usunięcia nerek. Na chorobę nie działają już żadnne lekarstwa.

5 StadiumEdytuj

Żadko chorym Stickmanom udaje się dożyć piątego stadium. Jeśli jednak stanie się to będą oni skazani na śmierć w strasznych mękach. Stickman powoli traci wszystkie kończyny a następnie zamienia się w wielkiego kartofla. Nie może się poruszać. Niedługo potem rozpada się na setki drobnych kawałków.

KartofloskopEdytuj

Kartofloskop to profesjonalne narzędzie służące do wykrywania Stickokartoflogłowia w 1 i 2 stadium. Obecna jego cena wynosi 7 000 000S$. Niewiele klinik medycznych ma wystarczająco dużo pieniędzy by móc go zakupić. By móc go używać potrzebna jest specjalna licencja S-BHP lub SBISH.

StickoziemniakopyrografEdytuj

Jest to użądzenie służące do wykrywania Stickokartoflogłowia w 1 i 2 fazie i leczenia go (tylko 1 stadium). Nie jest nowością na rynku. Lekarze używają go stosunkowo często porównując z Kartofloskopem. Kosztuje około 400 000S$. Można go używać bez żadnych zezwoleń ani licencji. Przy zakupie wystarczy okazać dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki