FANDOM

StetchStup

Logo

StetchStup -
to program firmy Stickgle służący do tworzenia trójwymiarowych modeli budynków i przedmiotów. Często jest używany przez architektów, lecz służy też młodzieży w celu edukacji lub rozrywki.

Historia Edytuj

Koncepcja programu StetchStup (wtedy nazywany StickBuilder3D) powstała już w 1984 roku w umyśle młodego Feela Vaygenn'a. Pierwsza wersja programu powstała jednak dopiero w styczniu 1998 roku przy współpracy z Johnem. Pod nazwą StickBuilder3D program ten podbił świat. Jednak twórcy zauważyli, że po dłuższym użytkowaniu zaczynają pojawiać się liczne błędy. 21 grudnia 1998 roku została wydana stabilna wersja programu. Tym razem już jako StetchStup, jednak nadal nie noszące miana oficjalnego produktu firmy Stickgle (wtedy firma ta jeszcze nie istniała). Program działał wtedy bez żadnych zarzutów. 3 lata później John stwierdził, że musi bardziej troszczyć się o własną firmę i odszedł z nowo-powstałego Stickgle. Feel musiał sam pracować nad aktualizacjami i nowymi wersjami programu. W 2006 roku została wydana bezpłatna aktualizacja StetchStup 1.5 oraz płatna StetchStup Pro. W 2012 na konferencji GigantConn 2012 Vaygenn zaprezentował nową wersję StetchStup 2.0 dodającą wiele nowości, w tym nowy, prostszy interfejs.

Inne programy Edytuj

Stickgle StetchStup współpracuje z:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki