FANDOM

Stickgle Shrome

Logo Stickgle Shrome

Stickgle Shrome - Przeglądarka sticknetowa stworzona przez firmę Stickgle. Została wprowadzona do użytku stosunkowo niedawno, lecz już przynosi jej twórcom wielkie zyski. W rankingu popularności przeglądarek sticknetowych znajduje się na samej górze tableki obok Sticknet Explodera i Stickozilli. Obsługuje Stick-Gadu, Stickype i inne komunikatory.

HistoriaEdytuj

Pierwsza wersja testowa Stickgle Shrome ukazała się we wrześniu 2007, lecz była niekompletna, co skłoniło twórców do wcześniejszego wydania wersji stabilnej. Szybko stała się bardzo popularna i zaczęła konkurować z najlepszymi dotąd Sticknet Exploderem i Stickozillą, chociaż używana była jedynie na systemach Stickdroid. Dopiero 1,5 roku później pojawiła się darmowa aktualizacja przeglądarki, którą możnabylo pobrać ze strony sss.stickgle.shrome.pl/update. Po aktualizacji Shrome mogła działać na wszystkich systemach. Pobieranie trwało też krócej, a przeglądarka sama wykrywała wirusy w pobieranych plikach i na stronach, które odwiedzamy. 2 miesiące temu została wydana kolejna darmowa aktualizacja. Obejmowała ona jedynie zmianę interfejsu oraz przyspieszenie ładowania stron. Wtedy zaczęto także promować nową, płatną, wersję Stickgle Shrome - Stickgle Chrome 2.0 Express. Obecnie trwają prace nad kolejną aktualizacją do wersji i 2.0. Wersja 1.0 niedługo ma zostać wycofana ze sprzedarzy, aby nie stwarzać konkurencji dla nowej wersji.

WersjeEdytuj

0.1 - Pierwsza wersja, która w ogóle nie została udostępniona.

0.2 - Pierwsza udostępniona wersja testowa.

1.0 - Wersja stabilna przeglądarki z 19 października 2007 roku.

1.1 - Shrome po pierwszej aktualizacji.

1.2 - Shrome po drugiej aktualizacji.

2.0 Express - Najnowsza wersja Stickgle Shrome.

2.1 Express - nieudostępniona jeszcze aktualizacja Shrome w wersji normalnej.

2.1 Ultimate - nieudostępniona jeszcze, płatna aktualizacja Shrome z rozszerzeniem pamięci i obsługą urządzeń pamięci masowej.

CenaEdytuj

Cena przeglądarki waha się od 500S$ do 3000S$ w zależności od wersji i pojemności pamięci podręcznej:

  • Wersja 0.2, pamięć do 3StickGB - 500S$
  • Wersja 0.2, pamięć od 4StickGB do 8StickGB - 590S$
  • Wersja 0.2, pamięć od 9StickGB - 700S$
  • Wersja 1.0, pamięć do 3StickGB - 1100S$
  • Wersja 1.0, pamięć od 9StickGB - 1320S$
  • Wersja 2.0 Express, pamięć do 5StickGB - 2000S$
  • Wersja 2.0 Express, pamięć od 6StickGB do 12StickGB - 2150S$
  • Wersja 2.0 Express, pamięć od 13StickGB - 2340S$
  • Wersja 2.0 Express zaktualizowana do 2.1 Ultimate - 3000S$

Więcej z Fandomu

Losowa wiki