FANDOM

Stickension (w skrócie SS) to konsola wydana przez Gen.Company. Ukazała się w 4 podstawowych wersjach. Jest jedną z najpopularniejszych konsol w StickWorld. Jej największym konkurentem jest Stickbox 360, a obecnie jego nowa wersja Stickbox Sone.

WersjeEdytuj

StickensionEdytuj

Pierwsza wersja. Na rynek wprowadzona w 1995 roku, czyli sporo wcześniej niż pierwszy Stickbox. Nazywana jest często SSX, chociaż Grzesiu nigdy oficjalnie nie użył tego skrótu. Do zapisu danych z gier używała kart pamięci. Jej podzespoły nie były imponujące, jednak sprzedawała się świetnie na całym StickPlanet. Jej procesor był taktowany zegarem 33 Mhsticks i posiadał 4 kB pamięci podręcznej. Posiadała 2 MB pamięci S-RAM, 1 MB pamięci VS-RAM oraz 512 MB S-RAMU dla dźwięku. Ma wgrany także system operacyjny Stick OS Play.

Stickension 2Edytuj

Umożliwia korzystanie z większości gier przeznaczonych dla poprzednika. Wprowadzona w 2000 roku. Posiadała silniejsze podzespoły oraz dodatkowe porty i złącza. Do tego umożliwiała grę sieciową (z dodatkowym urządzeniem). Poza ogólną poprawą wydajności nie była zbytnią rewolucją na rynku konsol. Posiada zmodyfikowany Stick OS Play. Bezpośredni konkurent Stickboxa.

Stickension 3Edytuj

W 2006 roku premierę miała nowa konsola firmy Gen.Company dostępna w dużej ilości wersji. Może obsługiwać gry z SS2. Miała duże możliwości graficzne. Najważniejszą rzeczą było jednak znaczne uprzyjemnienie użytkownikom korzystania ze StickNetu. Oprócz grania przez StickNet pozwalała również przechowywanie listy przyjaciół, czy ściąganie specjalnych materiałów. Posiada o wiele silniejsze podzespoły niż poprzednicy. Obsługuje kontroler ruchu SS Move. Wgrany ma system Stick OS Play 2.0 Konkuruje ze Stickbox 360.

Stickension 4Edytuj

Najnowsza konsola firmy Grzesia. Posiada 8-rdzeniowy procesor i 8 GB S-RAM. Obsługuje 3D i wyświetla filmy oraz zdjęcia w standardzie Ultra StickHD. Nie obsługuje starszych gier, ale jest kompatybilna z SS Move wydanym z SS3. Posiada nowy system Stick OS Play 3.0 Jej największym konkurentem jest Stickbox Sone.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki