FANDOM

Stickda OS (nazywane po prostu Stickda) - System operacyjny stworzony przez firmę Sticksung razem z serwisem internetowym Sticksung Apps. Oficjalnie został zaprezentowany pod koniec 2009 roku. Obecnie korzystają z niego tylko najnowsze smartfony Sticksunga - Sticksung Faave SY, SM, SI, SII oraz SIII. Został też wprowadzony do mało popularnego tableta Sticksung Cosmo Nout jednak w nim nie zdał egzaminu. Jest jednym z najlepszych systemów operacyjnych przeznaczonych dla smartfonów. Jako jedyny obsługuje jednocześnie aplikacje przeznaczone dla Stickdroida, Stickdowns Mobile i na niego samego. Na razie jest mało popularny, jednak już konkuruje ze Stickdroidem na rynku. Posiada rozbudowany lecz łatwy w obsłudze interfejs. Umożliwia korzystanie ze Swi-Sfi, specjalnej wersji przeglądarki internetowej Stickgle Shrome i wiele więcej. Niedługo Stickda ma zostać połączona z projektem firmy Sticktel - Stickizen, a następnie udostępniona innym producentom smartfonów i tabletów. Jako jeden z niewielu systemów obsługuje technologię StickJava.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki