FANDOM

Stickbox-360

Stickbox 360 to nowoczesna konsola wydana przez firmę Sticksung. Jest jedną z najpopularniejszych. Została wydana w trzech generacjach.

WersjeEdytuj

StickboxEdytuj

Pierwsza konsola Sticksunga. Do sprzedaży trafiła w 2001 roku, czyli niedługo po premierze Stickension 2 Charakteryzowała się nowatorskim designem i obecnością twardego dysku (zamiast karty pamięci). Karty były jednak obsługiwane. Konsala posiadała zmodyfikowany procesor firmy Sticktel pracujący z częstotliwością 733 Mhsticks. Jego GPU (233 Mhstick) wyprodukowała firma SVIDIA.

Stickbox 360Edytuj

Zdecydowanie najpopularniejsza wersja. Premiera miała miejsce na przełomie 2005 i 2006 roku. Konkuruje ze Stickension 3. Integruje się z usługą Stickbox Slive pozwalającą graczom na rywalizację przez StickNet oraz pobieranie różnego typu multimediów. Obsługuje czujnik ruchu Stinect. Pierwsze wersje konsoli niestety miały skłonność do przegrzewania się i wyświetlania błędów. Sticksung objął jednak te błędy rozszeroną gwarancją, a w nowszych wersjach konsoli wyeliminował ten problem.

Stickbox SoneEdytuj

Najnowsza i zdecydowanie najbardziej rozwinięta wersja konsoli. Została zaprezentowana tego samego dnia, co Stickension 4. Niestety nie trafiła jeszcze do ogólnoświatowej sprzedaży. Model Sone posiada 8-rdzeniowy procesor 1,6 Ghsticks. Jego układ graficzny taktowany jest zegarem 800 Mhsticks. Obsługuje Stinect. Ten jednak dołączony jest do zestawu (w Stickboxie 360 należało go kupić osobno). Mimo licznych plotek Stickbox Sone może zostać uruchomiony bez dostępu do StickNetu i/lub bez czujnika ruchu. Za pomocą aplikacji SmartStick część gry może zostać wyświetlona na połączonym przez Sticktooth smartfonie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki