FANDOM

Jest to krótkie opowiadanie o przygodach Sticka.

Pobudka!Edytuj

Stick zerwał się z łóżka słysząc telefon. Był to jego najlepszy przyjaciel - Shixer.

- Cześć, Stickowski! Jak leci? - zapytał stickrateka.

- Mama cie nie przytulała? Jest dopiero 4! - odpowiedział zielony stickman.

- Nie dramatyzuj.

- Marsjanki przedawkowałeś!?

- Nie. Ale za to mam ciekawą nowinę.

- I nie nazywaj mnie "Stickowski"! Mam dzisiaj kiepski humor.

- Po czym?

- Jak to po czym... Po wcorajszym.

W tym momencie Stick rozpoczął dość długą i lekko przekolorowaną retrospekcję...

"Miałem sen..."Edytuj

"Miałem sen... Piękny sen! A w tym śnie wszyscy stickmani byli wobec siebie równi i żyli w pokoju."

- To było w Stick Treku. - wtrącił Shixer.

"Nieważne. Psujesz cały nastrój... Miałem sen... Piękny sen! I wtedy się obudziłem. Ku mojemu zaskoczeniu mój dom się palił. Wyskoczyłem z łóżka i wybiegłem z płonącego budynku. Na zewnątrz była już na szczęście straż pożarna i ekipa ratunkowa, która opatrzyła moje oparzenia. Niestety, mojego majątku nie udało się uratować. Dostałem tymczasowe mieszkanie w bloku na obrzeżach miasta. Niedaleko znajdował się las. Udałe. się tam na spacer. Patrzę, a na środku drogi stoi koń. Nie był to jednak zwykły koń! Był to alikorn! Taki z jednym rogiem. I skrzydłami. Nazwałem go Skipper. Wsiadłem na niego i poleciałem... Leciałem tak sobie jakiś czas i w pewnym momencie koń usłyszał lecący samolot. Wystraszył się, a ja spadłem i straciłem przytomność. Dzisiaj obudziłem się tutaj, u Suvle."

- No to teraz ja opowiadam! - przerwał Shixer. - Wczoraj Suvle organizowała imprezkę i dosypała ci do drinka jakiegoś proszku.

- Więc to był tylko sen!?

- Wiesz... Taki kawał.

- Pozwolisz, że tego nie skomentuję.

Zielony stickman rozłączył się.

EpilogEdytuj

Po telefonie, Stick wyszedł na spacer do lasu by trochę odetchnąć. Kiedy tak szedł zobaczył ślady kopyt. "Może to mój przyjaciel? Albo wróg? Lepiej sprawdzę." - pomyślał. Szedł bardzo długo, aż usłyszał rżenie. Zobaczył znajomego ze swojego snu alikorna. Był zaplątany w krzak kolczasty. Stick go odwiązał, zaprowadził do miejsca przyjaznego (swojego domu). Następnego dnia kupił mu ochraniacze i odtąd mieszkali razem jako przyjaciele.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki