imoticon_15-64.png Ten artykuł dotyczy rzeczywistości. Czytasz na własną odpowiedzialność!! imoticon_15-64.png

Stick War 2 - Order Empire Intro Stickpage02:05

Stick War 2 - Order Empire Intro Stickpage.com-0

full

Stick War II to kontynuacja gry Stick War i jednocześnie kampania do gry online Stick Empires. Tak jak w wymienionych wyżej produkcjach, naszym celem jest zniszczenie posągu przeciwnika.

Porównanie do Stick WarEdytuj

W drugiej części najbardziej rzuca się w oczy większa ilość jednostek i nowy sposób kupowania umiejętności. Najpierw należy zakupić je za Tech Pointsy (czyli tak, jak w pierwszej części). Później należy jednak dodatkowo kupić je za złoto i manę w budynkach znajdujących się na mapie (tak jak w Stick Empires). W zależności od etapu i poziomu trudności, startujemy z kilkoma określonymi jednostkami. Tak jak w Stick War dostępne są trzy poziomy trudności. Oprawa graficzna stoi na bardzo wysokim poziomie. Dopracowane zostały również animacje śmierci. Gra oferuje również bardzo pomocny tutorial.

JednostkiEdytuj

Favicon.pngOsobny artykuł: Stick Empires#Jednostki Favicon.png

  • Miner - górnik, oprócz kopania, może też czerpać Manę z twojego posągu. Mana jest potrzebna do używania większości jednostek i ich zdolności.
  • Swordwrath - podstawowa jednostka. Walczy mieczem. Jest całkiem szybka, lecz mało wytrzymała, a jej ataki są bardzo słabe.
  • Archidon - łucznik. Stosunkowo szybki, lecz bardzo słaby w walce wręcz.
  • Meric - z wyglądu starsza kobieta. Może uzdrawiać jednostki znajdujące się z przodu naszego oddziału.
  • Magikil - przywódca Order'u. Może wywoływać eksplozje, zatruwać przeciwników, tworzyć elektryczne mury.
  • Spearton - Spartanin. Wytrzymały, jego ataki są silne. Trochę szybszy niż Swordwrath i Archidon.
  • Shadowrath - ninja. Może być niewidzialny. Bardzo szybki.
  • Allbowtross - latający łucznik. W pełni odporny na ataki większości jednostek. Porusza się wolno.
  • Enslaved giant - gigant. Rzuca kamiennymi kulami, które nosi na placach. Bardzo wolny, jednak niezwykle wytrzymały.

UmiejętnościEdytuj

Favicon.pngOsobny artykuł: Stick Empires#Umiejętności Favicon.png

Swordwrath ("Rage") - Swordwrath zaczyna świecić się na czerwono i zadaje przeciwnikom dodatkowe obrażenia. Za każdym razem, gdy używamy "Rage" jednostka traci część własnego zdrowia. Utrata ta nie może zabić.

Archidon ("Fire arrows") - Łucznik wystrzeli jedną strzałę o zwiększonych obrażeniach i zasięgu.

Miner ("Wall") - Górnik zbuduje nam zaporę w wybranym miejscu, do którego mamy dostęp. Przeciwnik może ją zniszczyć, lecz trwa to raczej długo. Szczególnie przydatne na początku rozgrywki.

Miner ("Hustle") - Górnicy przyspieszają tempo chodzenia.

Miner ("Tower Spawn poziom 1") - Na środku pojawi się silny, świecący na niebiesko Spearton, którego nie możemy kontrolować. Będzie on biegł na przód i zabijał wszystkich wrogów po drodze. Gdy umrze, na jego miejscu pojawia się następny. Działa tylko, gdy "zdobyliśmy" obelisk na środku planszy.

Miner ("Tower Spawn poziom 2") - Pojawiająca się jednostka będzie o wiele silniejsza i bardziej wytrzymała.

Spearton ("Shield wall") - Speartoni tworzą mur ze swoich tarcz. Przeciwnicy zadają im minimalne obrażenia, jednak sami nie mogą atakować. Można włączyć lub wyłączyć.

Spearton ("Shield bash") - Speartoni odpychają przeciwnika swoją tarczą. Działa tylko, gdy Shield wall jest włączone.

Shadowrath ("Fixate") - Z każdym kolejnym uderzeniem Shadowrath zadaje obrażenia zwiększone nawet o 5.

Shadowrath ("Shinobi" poziom 1) - Ninja staje się niewidzialny nieosiągalny dla przeciwników. Jego następne uderzenie będzie silniejsze i zatruje przeciwnika. Prędkość uderzeń zostaje nieznacznie zmniejszona.

Shadowrath ("Shinobi" poziom 2) - To samo, co na poziomie 1, jednak zadane przeciwnikowi obrażenia będą bardzo duże.

Meric ("Heal") - Meric zacznie bardzo szybko leczyć jedną jednostkę.

Meric ("Cure") - Meric szybko zneutralizuje truciznę z jednej jednostki. Raz włączone, będzie się uruchamiało za każdym razem, kiedy jest taka potrzeba i możliwość.

Magikil ("Blast") - Mag wywołuje silną eksplozję mogącą zadać obrażenia wielu jednostkom.

Magikil ("Spray poison") - Zatruwa wybraną grupę jednostek.

Magikil ("Electric wall") - Magikil tworzy elektryczną ścianę. Obrażenia są zadawane każdemu, kto stoi zbyt blisko. Ściana rozprasza się po chwili.

Enslaved Giant ("Giant growth" poziom 1) - Nasz gigant będzie większy i bardziej wytrzymały.

Enslaved Giant ("Giant growth" poziom 2) - Gigant stanie się jeszcze większy i wytrzymalszy.

Archidon ("Castle archer") - Na murach naszego zamku stanie nieosiągalny dla ataków przeciwnika łucznik. Ich ilość można zwiększać.

FabułaEdytuj

Wiele lat po zjednoczeniu wszystkich narodów w jedno imperium Order, wiele narodów rządnych władzy wypowiedziało wojnę Stickmanom z imperium. Uciekli oni i udoskonalili swoje umiejętności. Jedynym wiernym narodem pozostałą niewielka część Swordwrathów. Twoim zadaniem, jako przywódcy Orderu, jest ponowne zjednoczenie narodów ze szczególnym uwzględnieniem charyzmatycznych Magikil. Pamiętaj jednak, że to nie jest twój jedyny wróg. Ktoś znacznie potężniejszy również wypowiedział ci wojnę.

Więcej z Fandomu