FANDOM

Stick Chronicles

Stick Chronicles sezon 2 4-Infiltracja01:31

Stick Chronicles sezon 2 4-Infiltracja

full

InfiltracjaEdytuj

Dzień był wyjątkowo słoneczny, a na pustyni szczególnie dawało się to we znaki. Pewien żołnierz StickTown imieniem Adolf czołgał się w oceanie piasku poszukując chociaż małego źródełka wody. Wtem jego oczom ukazała się postać wysokiego, zielonego stickmana. Jak nietrudno się domyślić, był to Stick.

-Teraz pójdziesz ze mną - powiedział, zabierając pomarańczowego stickmana do swojego Sjeepa, którym pojechali do częściowo odbudowanego centrum dowodzenia.

Już chwilę później znaleźli się na miejscu.

-Gadaj! -krzyknął Stick. -Gdzie jest wasza baza?!

-Nic nie powiem!-Więc będziesz musiał zaliczyć wizytę u doktor Suvle.

-To rozwiąże ci język -rzekła stickmanką podając żołnierzowi serum prawdy.

-Czy teraz jesteś w stanie powiedzieć? -zapytał zniecierpliwiony Stick.

-Oczywiście!

Mieszkaniec StickTown bez oporu wyjawił im drogę do swojej bazy

.-Jednak jest z ciebie jakiś pożytek... -powiedziała niepodobnym do niej, lekceważącym tonem Suvle.

Stick i Suvle od razu pobiegli do czołgu. Bezskutecznie próbował się do niego wdrapać również młody Lenero.

-Ach ta dzisiejsza młodzież... -wzdychał Stick.

-...za moich czasów tak nie było -dokończyła stickmanka.

-Hej! -krzyknął nadbiegający Shixer. -Nie czołgiem! Od razu was namierzą. Weźcie coś lżejszego.

-Co niby? -oburzył się zielony stickman.

-Na przykład Sjeepa.

Już po chwili znaleźli się w wyżej wymienionym pojeździe. Stick pomachał Shixerowi na pożegnanie, a ten wyraźnym gestem dał im do zrozumienia, aby już jechali. Po chwili grupka dotarła do góry, którą, zgodnie z sugestiami żołnierza, powinni ominąć.

-Dlaczego tu stoimy? -spytał zdziwiona Suvle.

-Jeżdżenie na około to strata czasu. Wydrążymy tunel. -odpowiedział Stick rozpoczynając ostrzał z działka blasterowego.

Zdziwił się niewiarygodnie, gdy na górze zobaczył jedynie małą ryskę. Lenero postanowił przyłączyć się do zabawy i uruchomił działa laserowe znajdujące się z przodu pojazdu. To również nie dało odpowiedniego rezultatu. Zdenerwowana Suvle wsiadła do Sjeepa i włączyła silnik wjeżdżając prosto w górę. Po chwili ekipa znalazła się na plaży, przy sporym jeziorze.

-Hmmm... -zastanawiał się Stick. -Zadzwonię do Molonie.

Tak też zrobił. Ta przygotowywała się do swojego pierwszego pocałunku. Przerwał go jednak telefon.

-Jesteśmy przy jeziorze. Co dalej?

-Mogę przysłać samolot.

-Samolot... Dlaczego właściwie wcześniej o tym nie pomyślałem?

-Mnie tam nie było.

Stick już po chwili zobaczył pojazd i wjechał do niego Sjeepem. Stickmani (i stickmanka) wylądowali na pustyni. Samolot nie mógł lecieć calej, gdyż groziłoby to zestrzeleniem. Ekipa skorzystała z tylnego wejścia do fortecy. Stick i Lenero obezwładnili dwóch pierwszych strażników. Z następnymi rozprawiła się Suvle. Dotarłszy do schowka, Stick wziął ze sobą plany StickTown dotyczące następnej bitwy. Samolot natychmiast wydostał stickmanów z bazy. Przyczepił się do niego jeden z żołnierzy.

-Nie toleruję pasażerów na gapę! -powiedział stick pozbywając się zbędnego balastu.

Stick wyjął swojego Ishone'a i korzystając z aplikacji "Detonator" poważnie uszkodził posterunek na pustyni. Kiedy stickmani dotarli na miejsce, Stick podziękował więźniowi.

-Bardzo nam pomogłeś. W nagrodę zwrócę ci wolność. A teraz idź i nie wracaj.

-Nie musiałeś... -odpowiedział ironicznie żołnierz StickTown włączając umieszczony na kostce nadajnik S-GPS.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki