FANDOM

Stick Chronicles

[podgląd]

Zemsta królikówEdytuj

Telewizja zeszła na psy. - powiedział Stick oglądając telewizję - nie ma już nic do oglądania!

Ej! Co się dzieje? - nagle Stick spadł z krzesła i poczuł silne wstrząsy - Czyżby to znowu te króliki?

Stick podszedł do okna, by zobaczyć co się stało. Widok na jego podwórko przesłaniał jednak wielki, tłusty królik. Najprawdopodobniej był przywódcą stada. Następnie młody Stickman poszedł do kuchni i wyjrzał przez drugie okno. Do niego przyczepiły się mniejsze króliki. Były bardo ciężkie, więc szyba nie wytrzymała naporu. Króliki przedostały się do domu Sticka. Ten próbował je powstzrymać. Uderzał ich ciała rękami nogami, krzesłem, a nawet swoją kataną. Królików było jednak coraz więcej.

To za rozwalenie mojego krzesła! - krzycał Stick - A to za telewizor!

To za moje piękne okno! - znów mówił do królików - Czemu atakujecie akurat mnie?

W końcu Stick zmęczył się i niezdołał obronić przed dwoma dużymi okazami. Przygniotły go one, a mniejsze króliki poczęły demolować jego dom. Stick wyciągnął swój smartfon i zaczął dzwonić do przyjaciół.

Proszę, odbierz Lenero. - modlił się Stick - Nie śpij w takim momencie.

Lenero jednak smacznie chrapał w swoim łóżku i nic ani nikt nie był wstanie go obudzić. Stick wybrał numer Molonie. Tej jednak nie było w domu, a nie wzięła ze sobą telefonu. Stick zadzwonił do Shixera.

Cześć, Shixer! - powiedział Stick - Musisz mi pomóc.

Chętnie, ale czy mogę wiedzieć o co chodzi? - zapytał Shixer

To króliki. Musisz przyjść do mojego domu!

Myślałem, że Suvle rozprawiła się znimi już raz na zawsze.

Ja też tak myślałem, ale to nie czas na rozmowy. Przyjdź jak najszybciej.

OK.

Shixer błyskawicznie znalazł się w domu Sticka i wytępił szkodniki.

Macie za swoje! - powiedział

I żebym was tu więcej nie widział! - dodał Stick.

Koniec

Więcej z Fandomu

Losowa wiki