FANDOM

Stick Chronicles

[Podgląd]

Sylwester 2010. Stick chcąc uczcić nadchodzący nowy rok puszczał na polanie rakiety zakupione w sklepie pirotechnicznym. Każdą ostrożnie umieszczał w butelce, podpalał lont i odsuwał się na bezpieczną odległość. Po wystrzeleniu pierwszej rakiety stwierdził, że to za mało. Wyciągnął z kieszeni rakietę z napisem "Extra Explosion", szczęśliwy podpalił lont, odsunął się i czekał... Nagle do jego uszu dotarł dziwny dźwięk, który stawał się coraz głośniejszy.

- Szła stickmanka do laseczka! - było słychać z za krzaków. - Do zielonego, ahaha, do zielonegooo.

Stick bardzo się tym zaciekawił i już po chwili udało mu się dostrzec pijanego stickmana wracającego z imprezy. Tymczasem lont cały czas się palił.

- I jeszcze jeden i jeszcze raz! - krzyczał pijany stickman. - I śpiewajmy!

Stickman zbliżał się do Sticka.

- Uważaj! - krzyknął Stick chcąc ostrzec stickmana przed rakietą.

- I wszyscy razem chwalmy Go! - nadal śpiewał stickman - A biedroneczki są w kropeczki.

Pijany stickman wpadł na butelkę i tym samym doprowadził do wybuchu rakiety. Stick zaczął robić mu masaż serca. Po chwili wyjął telefon i zadzwonił na pogotowie, po czym powrócił do udzielania stickmanowi pierwszej pomocy. Gdy helikopter ratunkowy już przyleciał Stick podziękował pilotowi, że tak szybko się zjawił i ruszył w stronę swojego domu. Lekarze zabrali rannego helikopterem do szpitala i po wypadku nie pozostał nawet ślad.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki