FANDOM

Ten artykuł to tylko gra.
Edytując go, prosimy o stosowanie się do ustanowionych przez twórcę tego artykułu zasad.

StickWrick RPG 3 Logo.png

Uwaga! Szukamy chętnych do gry, można się zapisywać.

StickWrick RPG 3: Nuclear Winter

by NCRGresiu for StickWorld Wiki

Akcja gry:

3 tygodnie po zakończeniu wojny, podczas odbudowy StickWrick, świat obiega wiadomość o nadchodzącej wyjątkowo mroźnej zimie na ziemiach zniszczonej StickTopii. Kontakt z tamtejszymi koloniami zostaje utracony. Władze StickWrick postanawiają to sprawdzić. Niestety wysłane posiłki nie powracają, a komunikacja zostaje zerwana. Niedługo po tym, na całym StickPlanet zaczyna się coś dziać. Umierają z chorób zwierzęta, rośliny oraz stickmani. Naukowcy stwierdzają nadejście zimy nuklearnej, a władze państw jak najszybszą budowę nowoczesnych schronów, mających przechowanie społeczeństwa na czas zimy. Zadanie to zostaje powierzone firmie Breeze Corp. mimo sprzeciwu ludności. Z tego powodu duża część decyduje się rozpocząć walkę o przetrwanie na zewnątrz. 7 miesięcy po zamknięciu schronów w Schronie Głównym "Breeze Vault Teriando A" zaczyna się coś dziać. Dostęp do wielu poziomów zostaje odcięty. Nadzorca decyduje więc by pewna grupa w końcu opuścić schron...

Gracze:

  • Tenebris32 jako Rex
  • Brony199519 jako Dave
  • Hasacz jako Rich (nieaktywny)
  • Miserix666 jako Shixer (nieaktywny)
  • Wolne
  • Wolne
  • Wolne
  • Wolne
  • Wolne
  • Wolne

OCENA STICKWORLD WIKI

Wiek: 3+

W grze może występować:

  • Przemoc
  • Wulgarny język
  • Narkotyki
  • Hazard
  • Dyskryminacja
  • Strach

Więcej z Fandomu

Losowa wiki