FANDOM

StickFlakes - "Najlepsze Płatki śniadaniowe". Płatki śniadaniowe
Stickflakes

Pudełko StickFlakes

produkowane przez firmę Nestel Food.

Do czego służą?Edytuj

Stickmani jedzą płatki, lecz głównym przeznaczeniem jest używanie dołączonej ulotki do podcierania sobie tyłka w trakcie wydalania ich ze swego wnętrza :D
StickFlakes-skład

Skład płatków

Treść ulotki dołączonej do opakowaniaEdytuj

ULOTKA !

Przed przeczytaniem tego tekstu zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do ulotki dołączaonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki (...) dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki opakowania płatków StickFlakes.

Ulotka jest nudna i nikt jej nie czyta, bo zawiera sztuczne składniki i różne substancje organiczne.

Koniec!

dzięki za przeczytanie ulotki dołączonej do ulotki dołączaonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki (...) dołączonej do ulotki dołączonej do ulotki opakowania płatków StickFlakes.

Ulotka SpecjalnaEdytuj

Druga, niezapisana strona: Jeśli to czytasz, masz WIELKIE szczęście! Oto i ulotka specjalna! na pewno wyrzuciłeś paragon, a jeśli nie, wymień kupon zamieszczony poniżej, (wyrwij go, nie męcz się z nożyczkami!) i na kropkreskach napisz numer mer paragonu, swoje imię i nazwisko i numer nagrody (przed numerkiem koniecznie wpisz #!). A oto i nagrody:

  1. Auto StickWagen Rugby TG
  2. Tablet IShone TAB
  3. 500,000,000,000 S$ w gotówce
  4. StickUzi i 123,000,000 pocisków
  5. Gra Stick-Fu Smackdown 3D na wszystkie platformy
  6. Konsola mobilna SSP (Stickension Portable)
  7. Zestaw Małego Zabójcy Stick SkullKid
  8. Zestaw Zestaw Małego Zabójcy Stick Ninja
  9. Miecz świetlny i zestaw kryształów mocy (żółty, zielony, czerwony, biały , czarny, niebieski, pomarańczowy)
  10. Telewizor Sticksung LED TV HD 3D

Więcej z Fandomu

Losowa wiki