FANDOM

Stichi

Stickman

Stichi
Imię Stichi
Wiek w PSWG ok. 35 lat; w chwili śmierci wiek nieznany
Narodowość Nieznana
Umiejętności typowe dla lekarza
Broń brak
Kolor lazurowy
Organizacja NFZ
Praca/Zadania lekarz, diagnosta
Status w PSWG żyje, aktywny; obecnie nie żyje
Miejsce pobytu w PSWG średniowieczna wyspa; jeden z cmentarzy w StickWrick

Rodzina

Stan cywilny żonaty
Krewni Shixer (potomek)

Stichi Ravnerstein jest stickmanem posiadającym prawdopodobnie krew rodu Shixer'a. Występuje w PSWG jako jeden z trzech głównych bohaterów. Pochodzi z dość bogatej rodziny.

Historia Edytuj

Nieznana jest większość historii Stichi'ego. Nie wiemy kiedy i gdzie dokładnie się urodził, gdzie się wychował. Podwierdzone zostały jedynie niektóre elementy z jego życia dotyczące pracy w szpitalu.

Pierwsze zatrudnienieEdytuj

Stichi w 1403 roku ukończył studia. Szybko znalazł pracę w niewielkiej przychodni. Pracował tam krótko, gdyż szybko znalazł się młody, biedny stickman poszukujący pracy. Stichi'ego wzruszyła jego historia i odstąpił mu miejsca w przychodni. Sam wyjechał do innego miasta i zatrudnił się w szpitalu najpierw jako pielęgniarz, a później lekarz.

Początki pracy w szpitaluEdytuj

Stickman jako pielęgniarz pracował bardzo krótko. Z nieznanych przyczyn został lekarzem. Zanim został diagnostą przeszedł okres próby (ok. 1 miesiąc) jako pediatra. Dzieci bardzo go lubiły.

Jako diagnostaEdytuj

Stichi sprawował się bardzo dobrze, toteż pracodawcy zdecydowali, że należy mu się awans. Stickman musiał zdecydować, czy lepiej zostać diagnostą, czy pozostać na stanowisku pediatry z większymi zarobkami. Wybrał pierwsze. Zajmował się wykrywaniem chorób u stickmanów, których nikt inny nie potrafił wyleczyć. Oczywiście nie zawsze kończyło się to happy endem.

GaleriaEdytuj

PSWG
Główni
Sozenn Xsizar Stichi
Epizodyczni
Wigosci
Przeciwnicy
Król Dedhoss
Inni
Raxon

Więcej z Fandomu

Losowa wiki