FANDOM

Steve

Stickman

SteveMug.png
Imię Steve
Wiek 43 lata
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Narodowość Nieznana
Umiejętności Dobry informatyk, specjalizuje się też w inżynierii
Broń Miecz świetlny
Kolor Niebieski
Organizacja NiCorp.
Praca/Zadania Jeden z prezesów NiCorp. (dawniej)
Główny zarządca NiCorp. (do 2023 roku)
Haker Widm (w 2025)
Status Żywy
Miejsce pobytu Nicksoft

Rodzina

Stan cywilny kawaler
Krewni nieznani

Steve Perkins - 4. najbogatszy stickman na StickPlanet. Razem z Johnem 4 grudnia 1995 roku założył NiCorp.

WyglądEdytuj

Steve jest mężczyzną o niebieskiej skórze i czarnych oczach. Często ubiera się w służbowe ubranie, ale od czasu do czasu woli nosić swój błękitny płaszcz.

W 2025 roku Steve zostaje ciężko ranny i traci jedną nogę. Amputowaną kończynę zastępuje proteza.

BiografiaEdytuj

Steve urodził się 8 sierpnia 1972 roku. W młodości lubił bawić się w tworzenie komputerów. W wieku 12 lat zaprzyjaźnił się z synem znanego inżyniera, Rexem. Często się z nim spotykał i rozmawiał, dopóki ten nie zniknął w 1991 roku. Gdy miał 15 lat napisał swój pierwszy system operacyjny Stevedroid. Gdy skończył edukację w szkole w wieku 21 lat stworzył swój pierwszy telefon komórkowy, Stevesung Fon. Od 25 roku życia po studiach Inżynierii Informatycznej Steve rozpoczął pracę nad Zespołem Łączonych Obiektów (ZŁO) - układów scalonych połączonych siecią StickTooth. Gdy skończył pracę nad tym systemem w wieku 27 lat założył wraz z Johnem NiCorp. W 2009 roku trafił na listę najbogatszych stickmanów na której zajął czwartą pozycję.

Ponowne spotkanieEdytuj

W 2012 roku NiCorp. było już wysoce rozwiniętą firmą, plasującą się wysoko na rynku. Firmie przewodził John, Steve zaś zajmował się reklamowaniem i marketingiem produktów tejże firmy. W tymże celu podróżował po wielu miastach, prezentując najnowsze produkty technologiczne korporacji. Wśród nich największą sławą cieszył się skończony miecz świetlny, na którego zyskał wiele zamówień. Jednym z miast, które znalazło się na jego trasie, było Teriando.

Kończąc reklamę na większości osiedli, wyruszył do osiedla Stancko, które było ostatnie na jego liście. Po kolejnym pokazie postanowił odpocząć. W celu relaksacji udał się do pobliskiego baru. Tam, ku jego zaskoczeniu, zastał starego przyjaciela, który zniknął 21 lat temu, Rexa. Ten również go poznał, mimo minionych lat. Nie wierząc w jego powrót, Steve zaczął wypytywać o jego życie i powód zniknięcia, ale Rex nie był skłonny odpowiedzieć na te pytania, jedynie mówił lakonicznie o przeżytych latach. Widząc, że nic z niego nie wyciągnie, zaproponował mu piwo, na co ten się zgodził. Podczas picia Steve zapytał go, czy może do niego wpaść, by szerzej porozmawiać. Niechętnie, Rex zgodził się.

Następnego dnia, Steve przyszedł do domu Rexa o ustalonej godzinie. Perkins zastał dawnego przyjaciela gotowego na spotkanie. Gdy wszedł do domu, zaproszony, zaproponował mu kupno nowego produktu jego firmy, miecz świetlnego. Rex z chęcią zakupił przedmiot, po czym razem przystąpili do rozmowy. W trakcie spotkania przyszedł Shixer, który poprosił go o pomoc ze służbami policyjnymi. Po podaniu mu porady, Steve skończył spotkanie z Rexem i odszedł.

Steve po kilku dniach opuścił Teriando i wrócił do Nicksoft, by zdać raport ze sprzedaży nowych produktów. W przeciągu kilkunastu następnych dni skontaktował się z Rexem i opowiedział mu o wynikach sprzedaży mieczy świetlnych. Przy okazji poinformował go, że przybędzie do Teriando za kilka miesięcy.

Pięć miesięcy później, Steve ponownie przybył do Teriando i odwiedził Rexa. Przy okazji podarował mu telefon, którego wypromowaniem właśnie się zajmował. Dodatkowo opowiedział mu o chęci odejścia Johna z firmy NiCorp. i powrocie do wojska. Scooter zaproponował mu pomoc w przekonaniu go, na co Steve przystał. Dwa tygodnie później razem wyjechali do Nicksoft, jednak nie udało im się przekonać Johna - opuścił firmę i wrócił do wojska. Głównym zarządcą korporacji został Steve. [1]

Wielkie Powstanie UofSańskieEdytuj

W 2018 roku Steve dalej przewodził firmą NiCorp. Na krótki okres przed wybuchem powstania został odwiedzony w siedzibie korporacji przez Rexa, który został jakiś czas temu sprowadzony do Nicksoft. Po raz kolejny rozmawiali, a Steve zaproponował mu chwilowe mieszkanie. Razem udali się do Pete'a, który pomógł Rexowi oraz kilku innym osobom, gdzie dowiedzieli się o powstaniu UofSańczyków. Po krótszej konwersacji odeszli i postanowili się przejść. W trakcie przechadzki zaczęło się powstanie, kierowane przez Hugha Spearsa. Rexowi i Steve'owi udało się ukryć przed powstańcami, którzy rozpoczęli masową walkę z oddziałami StickNevu. Jedna z ich grup znalazła ich i zabrała swoim helikopterem. Steve został odeskortowany, a Rex chwilowo dołączył do StickNevu w walce z buntującymi się UofSańczykami.[2]

Życie w TeriandoEdytuj

W kwietniu 2023 roku Steve przeprowadził się do Teriando, opuszczając firmę[3]. Po przeprowadzce odwiedził Rexa, który wciąż mieszkał w tym samym domu, co dziesięć lat temu. Po krótkiej rozmowie zaproponował mu spacer, na co ten przystał. W trakcie przechadzki tajemniczy snajper ponownie zaatakował, wysadzając całą ulicę. Dzielnica pokryła się ogniem. Rex ruszył do walki ze snajperem, a Steve, nie mając wyboru, uciekł i zaczął pomagać innym osobom, zagrożonym pożarem. W tym samym czasie rozpoczęło się bombardowanie Teriando, rozpoczynające I Wojnę Nuklearną.[4]

I Wojna NuklearnaEdytuj

Steve'owi udało się przeżyć bombardowanie i dołączył do Zjednoczonych Sił StickWrick i Nicksoft. W przeciągu następnych dwóch tygodni jednostki Zjednoczonych Sił przeszukiwały zbombardowane Teriando w poszukiwaniu ocalałych. Grupa Steve'a znalazła w cudem nienaruszonej chatce Rexa, Shixera i Jennifer. Wiropłatem zabierają ich z ruin miasta.[5]

W trakcie lotu Rex, Shixer i Jennifer dołączyli do armii. Scooter dostał rozkaz ochrony siedziby prezydenta Stickos, Jennifer zaś miała zająć się zniszczeniem elektrownię nuklearną w StickTopii, co miało osłabić wrogą armię. Steve osobiście dał Shixerowi rozkazy do ostrzeliwania wrogich myśliwców, uprzednio uzbrajając go w Pancerz Breeze V6 i przydzielając do Eskadry Podniebnych Rekinów.[6]

Po zakończeniu wojny, Steve wrócił do ruin Teriando i pomógł w odbudowaniu miasta.[7]

Zima NuklearnaEdytuj

Kilkadziesiąt dni po rozpoczęciu zimy nuklearnej w StickTopii, dotarła ona i do StickWrick. Steve'owi udało się jakoś przeżyć przez dwa lata, a w międzyczasie dołączył do Widm, ruchu oporu przeciwko StickTopijczykom, którzy wykorzystywali niespodziewany rozrost zimy nuklearnej i zaczęli przejmować władzę. W ruchu oporu służył jako haker i programista, jednakże przez jeden błąd został odkryty i schwytany przez oddziały sticktopijskie, na czele z Michaelem Ghostem. W niedługim czasie dołączają do niego zmutowany już Rex oraz Nover Tinos. Cała trójka została wrzucona do samochodu, który odjeżdża po pewnym czasie w nieznanym kierunku. Gdy dojeżdżają na miejsce, jeden z porywaczy pozbawił ich przytomności.[8]

Trójka obudziła się w jakimś pomieszczeniu. Tam Ghost oznajmił, że zamierza pograć z nimi w grę, w której wylosowani zostaną wzięci na tortury. Po kilku losowaniach padł numer Steve'a. Ghost pobił go boleśnie, a gdy ten ledwo zachowywał przytomność, przestrzelił mu kolana. Sądząc, że nie żyje, rzucił go na stertę pozostałych ciał. W międzyczasie Nover zerwał trzymające go pęta, doprowadził do eksplozji i powalił Ghosta, po czym uwolnił Rexa. Ten podszedł do Steve'a i odkrył, że jego przyjaciel jednak przeżył. Nover zasugerował mu porzucenie go, na co Scooter jednak nie zgodził się. Zabrał nieprzytomnego Steve'a i ruszyli razem ku wyjściu, bowiem cała placówka miała zostać niedługo wysadzona, a na jej miejsce przybyć żołnierze sticktopijscy. Przebijając się przez fale wrogów, trzej mężczyźni dotarli do windy, która jednak w trakcie jazdy zacięła się. Nover otworzył drzwi windy, do których nie zdążyła dojechać i wyszedł z niej. Wtem przez dziurę w windzie spadł z góry granat. W jednym momencie Rex rzucił Steve'a Noverowi, ratując mu życie. Gdy Nover zabrał Steve'a jak najdalej od windy, ta eksploduje i spada w dół. Nover uznał Rexa za martwego i zastanawiał się, czy nie zostawić Steve'a na pewną śmierć i samemu uciec. Ostatecznie zabrał go ze sobą.

Gdy Tinos zamierzał już odjechać znalezionym samochodem, z ruin placówki wyszedł Rex i do nich dołączył. Razem udali się do podziemnego miasta UnderTer, wybudowanego w czasie Wojny Ballistick, które było obecnie przejęte przez Widma. Docierając do miasta, Rex ruszył do szpitala i oddał Steve'a medykom, którzy ustabilizowali jego stan. Udało im się odratować jedną nogę, niestety jednak druga była poza ich możliwościami, przez co musieli ją amputować i wstawić w jej miejsce protezę. W krótkim czasie od operacji odwiedził go Rex i oznajmił, że rusza do Zbrojowni na spotkanie. Steve poprosił go, by po nim wrócił do niego i o wszystkim mu powiedział. Rex wrócił po spotkaniu i wyjaśnił sytuację, mówiąc, że Widma zamierzają zaatakować armię powstańczą Uspijja. Perkins zapytał go, czy nie planują jakichś przewózek do Nicksoft, na co Rex odpowiedział, że nie. Po rozmowie Steve został zabrany na rehabilitację. [9]

W niedługim okresie czasu UnderTer zostało zaatakowane przez Uspijjczyków. Nie wiadomo, czy Steve przeżył.

PojawieniaEdytuj

OdniesieniaEdytuj

  1. StickWrick RPG
  2. Nicksoft RPG
  3. StickWrick RPG 2, Rozdział I: Obudź się!
  4. StickWrick RPG 2, Rozdział II: Przybysze
  5. StickWrick RPG 2, Rozdział VI: Rów
  6. Ostatnia Godzina, Akt II
  7. StickWrick RPG 2 - Epilog
  8. StickWrick RPG 3, Rozdział I: Otwórz oczy!
  9. StickWrick RPG 3, Rozdział II: Kres

Lista bogatych stickmanów

1. Hubert | 2. Apperth | 3. John| 4. Vaygenn | 5. Steve | 6. George | 7. Stich Walsky

Legenda:
[*] - Występuje w każdej części
[^] - Występuje w całej głównej trylogii
[@] - Wspomniany (np. 2@ - wspomniany w SWRPG 2)
[1] - Występuje tylko w StickWrick RPG
[2] - Występuje tylko w StickWrick RPG 2
[N] - Występuje tylko w Nicksoft RPG

Więcej z Fandomu

Losowa wiki