FANDOM

"We, are the Speartons! Born to die... but not before them!"
— Speartoni o sobie

Speartoni to z pewnością najbardziej rozsławiona rasa w całym StickLand. Są podziwiani za waleczność i sprawność fizyczną. Walczą włóczniami lub mieczami oraz korzystają z tarcz. Występują w Stick WarStick War II:Order Empire i Stick Empires.

Rola w OrderzeEdytuj

Speartoni są najbardziej wysunięci w przód spośród wszystkich jednostek. Jest to bardzo dobre rozwiązanie. Jesnostki przeciwnika atakują Speartonów, których pierwszych zobaczą. Speartoni dzięki tarczom mogą długo się bronić. W tym czasie zza lini Speartonów mogą atakować Archidoni i Magikilowie.

Speartoni dobrze sprawdzają się dowodząc całymi armiami. Są inteligentni i umiejętnie wykonują swoje zadanie. Są jednak gotowi za wszelką cenę osiągnąć cel i wprzeciwieństwie do np. Shadowrathów rzadko zarządzają odwrót. To czasem okazuje się zgubne dla nich i ich oddziałów.

Część Speartonów służy jako trenerzy, najczęściej dzikich stworzeń. Są surowi i bardzo wymagający.

Wybrana brońEdytuj

Speartnoni jako jedna z kilku ras Inamorty opanowała sztukę korzystania z kilku broni. Są nimi włócznia i tarcza. Włócznie nie należą do silnych broni, ale są lekkie i w połączeniu z ciężkim uzbrojeniem Speartonów, pozwalają im się całkiem szybko poruszać. 

Speartoni potrafią rzucać włóczniami (tylko w Stick War I). Gdy to zrobią wyciągają przyczepiony do tarczy miecz. Niestety jest on słabszy niż włócznia.

Styl życiaEdytuj

Speartoni nieustannie trenują i rzadko odpoczywają. Są zawsze gotowi by iść za swoim przywódcą do walki. Ćwiczą także walcząc ze sobą na arenach używając prawdziwych broni, które mogą ich zranić. Na szczęście żaden Spearton jeszcze w nich nie zginął. Czasem ćwiczą umiejętności taktyczne i organizują bitwy drużynowe. O dziwo, podoba im się to i nie zanosi się na zmianę.

Pustynni SpeartoniEdytuj

Zamieszkują bliżej nieokreślone miejsce na pustyniach Inamorty. Mają zbliżony do Speartonów charakter. Są jednak o wiele bardziej zacofani i prymitywni.

GryEdytuj

W Stick War I są trzecim pełnoprawnym narodem, z którym walczymy. Wcześniej pojawiają się jeszcze pustynni Speartoni. W Stick War II są pierwszą rasą, z którą walczymy. Dostępnymi umiejętnościami są: "mur z tarcz" i "odepchnięcie tarczą". Nazwy są oczywiste. W Stick Empires są bardzo często wykorzystywaną jednostką.

CiekawostkiEdytuj

  • Król Orderu jest Speartonem.
  • Speartoni są odpowiednikami Spartan.
  • Grafiki przedstawiają Speartonów z pelerynami, gdy w grach ich nie mają.
  • Mają najwięcej przedmiotów do zakupu w zbrojowni Stick Empires.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki