2012071913483549715

Główne menu

Gra stworzona przez Gildedguy'a, zaprezentowana na StickPage. Jest filmową wersją Slush Invaders. Dodano jednak kilka nowych elementów. Celem gry jest pokonanie BigBlue'a i wszystkich jego podwładnych.

SterowanieEdytuj

Na większości poziomów należy najpierw "wykopać" BigBlue'a. Wystarczy przytrzymać spację lub lewy przycisk myszy i puścić w odpowiednim momencie. Następnie naszym zadaniem jest klikanie kwadratowych lub sześciokątnych ikonek Slush Invaders'ów. Za każdym razem, gdy tak robimy, dana postać pojawia się na ekranie i uderza BigBlue'a lub inny cel (można je zmieniać klawiszami Q, W i E). Celem gry jest, by BigBlue znalazł się w wyznaczonym miejscu. Zadanie utrudniają nam jednak jego słudzy. Mogą oni strzelać w Slush Invaders'ów lub osłaniać swojego pana. Kwadratowe ikonki wystarczy kliknąć jeden raz. W przypadku sześciokątnych, potrzebne są dodatkowe kliknięcia (dla każdej postaci inne). Są także ikonki okrągłe. Ich nie możemy klikać. Postacie te atakują same, co jakiś czas lub cały czas.

Pasek życiaEdytuj

Niektóre postacie mają ograniczony pasek życia. Jest to większość okrągłych ikon. Kiedy umrą, tracimy możliwość kożystania z nich na danym poziomie. Postacią, która może chronić inne jest Sticorey. Jedyną odradzającą się postacią jest Sthang.

Walka z bossamiEdytuj

Kiedy walczymy z bossami, otrzymujemy dodatkową postać - przywódcę Slush Invaders'ów, Standrew'a. Sterujemy nim za pomocą strzałek. Spacją atakujemy. Jednocześnie można używać pozostałych postaci.

Ultra atakiEdytuj

Kiedy dana ikonka mruga na biały kolor, klikając na nią szybko 2 razy możemy uruchomić ultra atak. Dla każdej postaci są inne. Niektóre w ogóle ich nie mają. Każdy ultra atak ma stopień siły - 1, 2 lub 3. Należy naładować pasek Ultra na dany poziom, by móc użyć ataku. Normalnie maksymalnym poziomem jest 3. W sklepie NG+ można jednak dokupić czwarty pasek.

Upgrade'yEdytuj

Każda postać ma 2 podstawowe upgrade'y, które możemy kupić za wirtualne S$. Jest też trzeci, zwykle ultra atak, który możemy kupić za Slush Tokena (do zdobycia na niektórych poziomach lub kupienia w sklepie NG+) albo odblokować na jednym z poziomów.

Koniec gry - i co dalej?Edytuj

Kiedy ukończymy już grę możemy przejść ją jeszcze raz, aby odblokować wszystkie dostępne postacie i upgrade'y. Jednak będziemy grali w znacznie trudniejszym od klasycznego, trybie NG+. Zazwyczaj po jego przejściu odblokowane są wszystkie upgrade'y. Jeśli tak nie jest, możemy przejść tryb NG++.

PostacieEdytuj

LinkEdytuj

Więcej z Fandomu