FANDOM

Simon to zwyczajny stickman ze StickWrick. Uwielbia jeść Sticklody.

Simon Gentu

Stickman

Simon
Imię Simon
Wiek 33
Narodowość NicksoftFlag Nicksoft
Umiejętności Szybko biega
Broń Nogi
Kolor jasnozielony
Organizacja Stickex
Praca/Zadania brak
Status Żyje
Miejsce pobytu NicksoftFlag Nicksoft (kiedyś) SWFlag StickWrick (obecnie)

Rodzina

Stan cywilny żonaty
Krewni brat - Rodney

Historia Edytuj

Simon urodził się w Nicksoft City 27 marca 1983 roku. W wieku 4 lat zjadł swojego pierwszego loda. Od razu je pokochał. W szkole był przeciętnym uczniem. Jedyne dobre oceny miał z w-f'u. Należał do tych nie za bardzo grzecznych dzieci. Często chodził na wagary. W wieku 17 lat zaczął brać narkotyki. Brał je tak często, że pewnego dnia przedawkował. Stwierdzono zgon, jednak na pogrzebie... Wstał, otrzepał się i poszedł. Od tego czasu nikt z jego krewnych go nie widział, zresztą nikt nie płakał z tego powodu.

Okazało się, że Simon przeżył śmierć kliniczną i dostał mocnej fazy, przez co poszedł nie wiadomo gdzie. Szedł przez 19 dni, aż nie wiadomo w jaki sposób trafił do StickWrick. Kiedy faza minęła przestraszony nie wiedział co robić. Jedyne co posiadał to parę S$. Postanowił się przejść po mieście. Nagle zauważył na jakimś domku napis "Gentu". Zaskoczony postanowił zapukać. Drzwi otworzyła bardzo mu znana osoba, której nie widział już wiele lat - jego brat Rodney. Stickman pozwolił Simon'owi zamieszkać na jakiś czas. Simon tutaj znalazł bardzo szybko pracę w tamtejszym kasynie, dzięki czemu mógł wkrótce zamieszkać gdzie indziej osobno.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki