FANDOM

Sieć Stickgle - to największy hipertekstowy, StickNetowy system informacyjny stworzony przez Stickgle. Obecnie współpracuje ze SlashbackStickService (SSS).

HistoriaEdytuj

Sieć Stickgle powstała stosunkowo niedawno jako dodatek do wyszukiwarki Stickgle w 2000 roku. Vaygenn wymyślił ją już 5 lat wcześniej, gdy współpracował jeszcze z Grzesiem i Johnem. Gdy powstał Sticksung sieć ta bardzo szybko stała się popularna, lecz nie współpracowała z innymi. Dopiero w lutym 2002 roku zaczęła współpracować z SSS. W 2003 roku powstała wersja, z której korzystamy do dzisiaj. Współpracuje ona ze wszystkimi sieciami, przeglądarkami i użądzeniami przenośnymi. W 2 kwartale 2012 roku została wprowadzona niewielka zmiana. Jej celem było wyświetlanie stron z sieci Stickgle tak samo we wszystkich urządzeniach i przeglądarkach. Zwiększono też znacznie szybkość ładowania stron. Nie wiadamo, kiedy Feel wyda kolejną aktualizację.

DostępnośćEdytuj

Sieć Stickgle jest usługą całkowicie darmową i dostępną dla wszystkich (także użytkowników innych sieci). Zawiera ona dane o wszystkich witrynach i serwisach Sticknetowych. Jej autor, Vaygenn, oficjalnie potwierdził, że usługa ta nigdy nie będzie płatna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki