FANDOM

Sajé Tasha

Stickman

Saje
Imię Sajé Tasha
Wiek Nieznany
Narodowość Nieznana
Umiejętności Dobry wojownik, tajemnicze moce
Broń Brak, pięści
Kolor Czarny
Organizacja Grupa Sajé Tashy
Praca/Zadania Przebudzić Teriana
Status Żywy
Miejsce pobytu Teriando, StickWrick

Rodzina

Stan cywilny Nieznany
Krewni Nieznani

Sajé Tasha (czyt. Sasz Tasza) to tajemnicza postać i główny antagonista serii komiksów pt. Cień Przeszłości.

WyglądEdytuj

Sajé Tasha jest odzianym w ciemne szaty czarnym stickmanem o szarych twardówkach i tęczówkach w kolorze żywego różu.

OsobowośćEdytuj

Sajé Tasha wydaje się być spokojnym, lecz szalonym osobnikiem, mającym bzika na punkcie swojego planu, czyli przebudzenia Teriana, co też mu się udaje. Trudno mu pogodzić się z porażką i zniszczeniem jego planu. Wydaje się też być bardzo mściwy.

HistoriaEdytuj

Nieznana jest jego historia przed Cieniem Przeszłości.

Cień PrzeszłościEdytuj

Sajé Tasha pod ukryciem pojawia się już w pierwszym numerze serii, rozkazując zabicie Vaygenna i profesora Romanoffa. Potem Tenrou Scooter, jako jeden z tych, którym to rozkazano, informuje, że podstawił tam bombę. Sajé oznajmia, że mają mało czasu, i nakazał odejście.

Sajé Tasha wraca w czwartym numerze, w którym przebudza Teriana, i pojawia się naprzeciw Rexa, Tenrou, Vaygenna i Johna.

Ostatecznie Sajé Tasha znika, kiedy Terian zostaje pokonany, a budynek, na którym został on przebudzony, zapada się. Sajé Tasha został uznany za martwego.

Jak się jednak okazało, Sajé Tasha przeżył i wydostał się z gruzów budynku, cały we krwi, następnej nocy.

CiekawostkiEdytuj

  • Sajé Tasha początkowo miał połączyć się z Terianem, jednak autor komiksów ostatecznie porzucił ten pomysł.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki