FANDOM

Poczta sticktroniczna (S-Mail) - to usługa Sticknetowa, służąca do wysyłania wiadomości tekstowych i grafik z serwisu Sticknetowego lub bezpośrednio z programu komputerowego.

HistoriaEdytuj

S-Mail został napisany przez Johna, Vaygenna i Gresia w 1985 roku jako produkt ich wspólnej pracy. Wtedy umożliwiała ona jedynie przesyłanie wiadomości między kilkoma użytkownikami jednego komputera. Niedługo potem John oraz Vaygenn założyli dawne Stickgle i zaczęli unowocześniać S-Mail. Gresiu jednak nadal posiadał prawa autorskie do tego produktu. Feel i John unowoczęsniali pocztę sticktroniczną przez długi czas. Gdy John odszedł ze Stickgle i zaczął współpracować ze Stevem, Feel poprosił Gresia o pomoc w rozpowszechnieniu S-Maila. W grudniu 1998 roku obaj rozbudowali S-Maila tak, aby możnabyło wysyłać wiadomości przez Sticknet. Rok później John i Steve stworzyli program komputerowy umożliwiający wysyłanie wiadomości bez pomocy serwisów Sticknetowych i tym samym stworzyli silną konkurencję dla poczty sticktronicznej. Vaygenn i Gresiu pracowali razem do stycznia 2000. Przez ten czas ciągle udoskonalali S-Maila. Po aktualizacji posiadał on funkcję przesyłania grafik, video i innych plików (załączników). Gdy Feel założył firmę Sticksung zaczął pracować nad pocztą sticktroniczną na własną rękę, a następnie stworzył Stickgle Mail. Obecnie prawa autorskie posiadają John, Vaygenn, Gresiu i w małej części także Steve i Hubert.

Adres S-MailEdytuj

Istnieją dwie możliwości zapisywania adresów S-Mail.

S-Mail wysyłany z serwisu SticknetowegoEdytuj

[NazwaUżytkownika]@[NazwaSerwisu].sss.com

lub

[NazwaUżytkownika]@[NazwaSerwisu].[Język].com

S-Mail wysyłany bezpośrednio z komputeraEdytuj

[NazwaUżytkownika]@[NazwaKomputera].[IP].[Język].sss.com

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki