FANDOM

Ten artykuł to tylko zalążek.
Jeśli możesz, pomóż go rozbudować.

Ta postać pochodzi z alternatywnego wszechświata. Być może chodziło ci o łowcę nagród z głównego wymiaru.
Rex Sukūtā

Stickman

Alt Rex
Imię Rex Sukūtā
Rasa Człowiek
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Wiek 38 lat
Narodowość Nieznana
Broń Gwieździsty Miecz
Kolor Biały
Organizacja Iskry
Praca/Zadania Inżynier (dawniej)
Członek Iskier
Status Martwy
Miejsce pobytu Nicksoft, Cmentarz Bohaterów

Rodzina

Stan cywilny Kawaler
Krewni † Aaron Sukūtā (ojciec)

Rex Archibald Sukūtā, pseudonim Jednooki Stróż, był inżynierem w jednej z firm korporacji NiCorp. zajmującej się handlem urządzeniami elektronicznymi. Gdy nastał Dzień Korupcji, Rex zdołał umknąć masakrze w budynku korporacji. W trakcie ucieczki natknął się na członków ruchu oporu Iskra, którzy zdecydowali się przyjąć go w swoje szeregi.

W Iskrze nosił numer 78.

Rex zginął w ostatniej akcji Iskry, wstrzymując legion droidów bojowych. Poświęcając się, pozwolił oddziałowi, którego chronił, włamać się do Rdzenia i zniszczyć go, wysyłając impuls, który dezaktywował natychmiastowo wszystkie maszyny,

Ciało Rexa pochowano na Cmentarzu Bohaterów.

WyglądEdytuj

Rex był białym mężczyzną o niebieskich oczach. Jako inżynier nosił standardowy mundur NiCorp. Podczas Dnia Korupcji jego oko zostało rozcięte przez droida, którego nazwał Goron. Obawiając się zakażenia, Rex wyrwał oko i zamknął powiekę. Od tamtej pory przez nią przechodziła krwawa blizna.

Rex zyskał także wiele innych blizn w trakcie walki, będąc jednym z rebeliantów o największej ilości blizn. Podczas jednej z bitew stracił drugie oko, które jednak zastąpił receptorem optycznym Gorona.

Jego standardowy strój stanowiły szare spodnie dresowe i długi szary szal, który zasłaniał blizny na policzkach i szyi.

OsobowośćEdytuj

Rex znany był ze swojego błyskotliwego poczucia humoru. Nawet w najgorszych sytuacjach zachowywał spokój i wolność ducha. Potrafił jednak, gdy wymagała tego sytuacja, spoważnieć i zachować zimną krew.

Dzień Korupcji zmienił go i stał się podejrzliwy wobec ludzi. Żywił szczerą urazę do maszyn, które zabiły jego ojca i przyprawiły go o wiele blizn.

Szczególnie dobre relacje miał z Jackiem, nowicjuszem w szeregach Iskier.

BiografiaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki