FANDOM

Jako osoba podróżująca po świecie, Rex wszedł w interakcję z ogromną liczbą osób. Poniżej przedstawione są te z bardziej znacznych relacji pomiędzy nim a poznanymi ludźmi.

RelacjeEdytuj

Klan ScooterEdytuj

KravenEdytuj

Rex i Kraven mają bardzo skomplikowaną relację pomiędzy sobą. Mimo bycia ojcem i synem, nie wydają się być do siebie jakoś przyjaźnie nastawieni. Dawniej, kiedy Kraven ledwo co przyszedł na świat, a Rex był jeszcze stickmanem sprzed swojej emocjonalnej i psychicznej metamorfozy, ojciec kochał swojego syna, i mieli typową relacje ojciec-syn. To zmieniło się, kiedy żona Rexa, a matka Kravena, została zamordowana, co spowodowało przemianę starszego Scootera. Rex pozostawił syna swojemu dziadkowi i postanowił zemścić się, a także zostać płatnym zabójcą. Gdy Kraven dorósł, postanowił zemścić się na ojcu za pozostawienie go. Zaczął go poszukiwać, aby go zabić. Udało mu się go odszukać w StitCity, gdzie okazał się być jednym z celów swojego ojca. Po krótkim starciu, oboje rozeszli się, gdy przybyła policja. Wtedy okazało się, że mimo wszystko jakoś o siebie dbają.[1]

Rex pokazał, że jako-tako dba o Kravena, kiedy uratował mu życie, powstrzymując Novera przed zabiciem go.[2]

RodziceEdytuj

Rex bardzo kochał swoich rodziców, i popadł w depresję oraz rozpacz po ich śmierci.

ŻonaEdytuj

Rex kochał wielce swoją żonę, i w pewnie sposób oszalał, gdy została zamordowana. Przez wiele dni szukał tych, którzy ją zabili, i z premedytacją zemścił się, pozbawiając ich życia. To głównie jej śmierć spowodowała, że Rex stał się śmiertelnie niebezpiecznym łowcą, znanym jako "X".

LuskumEdytuj

Dziadek Rexa. Niewiele wiadomo o ich relacjach, choć można stwierdzić, że Rex darzył miłością swojego dziadka, którą ten na pewno odwzajemniał. Luscum lubił swojego wnuka, podobnie przepadał za spędzaniem z nim czasu.

SukūtāEdytuj

Historia o Sukucie i jego przepotężnej mocy kompletnie Rexa nie interesuje. Choć Rex nie wydaje się wierzyć w opowiastki o tajemniczym protoplaście, to, gdy bał się swojej mocy, przeklinał go za podarowanie mu ich.

InniEdytuj

OdniesieniaEdytuj

  1. Komiks "Ojciec i Syn", Strony 14-17
  2. Seria komiksowa "Cień Przeszłości II", Rozdział 2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki