FANDOM

Remus

Stickman

RemusPhoto

Zdjęcie Remusa z jego podpisem.

Imię Remus
Wiek ok. 30 (kiedy umarł)
Narodowość {{{narodowość}}}
Umiejętności Profesjonalny żołnierz, inne nieznane
Broń różne, głównie bronie palne
Kolor czarny
Organizacja Armia Północnego StickPlanet

T.A.R.A.N.

Praca/Zadania Żołnierz
Status Nie żyje
Miejsce pobytu Nieznane (prawdopodobne cmentarz w Nicksoft)

Rodzina

Stan cywilny Nieznany
Krewni Remus III (ojciec)
Remus V (adoptowany syn) (Adoptowany po śmierci Remusa IV przez jego ojca, jednak przekazany na Remusa IV)
Anna (siostra bliźniaczka)

Remus (właśc. Remus Serazan IV) był stickmanem, Nicksoftańczykiem oraz żołnierzem APS o randze kaprala. Był także przyjacielem Luskuma Scooter.

WyglądEdytuj

Remus był czarnym stickmanem z czerwonymi tęczówkami. Nie wiadomo jak ubierał się zazwyczaj, jednak w wojsku nosił standardowe mundury.

OsobowośćEdytuj

Remus wydawał się być cichą, ponurą, ale mimo wszystko przyjazną osobą. Z powodu wypadku był niemową, przez co porozumiewał się za pomocą gestów, które nie każdy zawsze rozumiał. To w pewnym sensie nauczyło go cierpliwości.

HistoriaEdytuj

Niewiele wiadomo o historii Remusa, oprócz tego, że był jedynym synem bogatego biznesmena, Remusa Serazana III oraz tego, że w wieku 13 lat miał wypadek, który sprawił, iż stał się niemową. Szczegóły wypadku nie są znane. Nieznane są też okoliczności, w jakich dostał się do wojska.

II Wielka Wojna StickPlanetEdytuj

Wkrótce, w 1934 r. rozpętała się II Wielka Wojna StickPlanet. Powstała armia sił północnych terenów StickPlanet, znane jako APS (Armia Północnego Stickplanet). Remus, jako członek wojska Nicksoft, został jednym z wielu żołnierzy APS. Tam szybko zaprzyjaźnił się z Luskumem.

Desant na plaży SomahaEdytuj

LuscumWar

Remus (po prawej) i Luscum podczas Desantu na Somahę.

Jednostka specjalna T.A.R.A.N. została wysłana do walki z wrogiem na terenie pewnej plaży, nazwanej później kryptonimem "Somaha". Tam też wyruszył Remus, jako członek T.A.R.A.N.-u, wraz ze swoim przyjacielem, Luskumem. Niedługo na łodziach wojennych oddziały dotarły do celu. Tam T.A.R.A.N napotkał ogromną liczbę przeciwników, w tym wiele czołgów i moździerzy. Po kilkudziesięciu minutach starcia jednostki Nicksoft zostały zdziesiątkowane, a ich morale znacząco się pogorszyły. Z Oddziału Kruk, do którego należał m. in. właśnie Remus, czyli z 48 osób, zostało zaledwie czterech żołnierzy, w tym Luskum, Remus i dwóch innych. Wykorzystując chwilę nieuwagi przeciwnika, czwórka dotarła do okopów wroga i przedostała się za linię frontu. Wpierw zajęli się Kaemami, a następnie starali się zniszczyć moździerze. Podczas tej akcji jeden z nich zginął. To tylko zwiększyło ich żądzę krwi południowców. Ostatecznie rozdzielili się. Luscum wyruszył sam, mając za zadanie przedostać się głębiej do schronów wroga, a Remus i ich sprzymierzeniec mieli zająć się resztą moździerzy. Pomimo tego, że T.A.R.A.N. zwyciężył, Remus i jego towarzysz zginęli podczas akcji niszczenia moździerzy. Ciało Remusa, podobnie jak innych poległych żołnierzy, zabrano prawdopodobnie do Nicksoft i tam pochowało. Śmierć Remusa wywołała rozpacz i żądzę zemsty u Luskuma, co sprawiło, że później chętniej brał udział w bitwach.

Post MortemEdytuj

Remus został prawdopodobnie pochowany na cmentarzu w Nicksoft. Jego ojciec był załamany stratą ukochanego syna i popełnił samobójstwo. Przed tym jednak adoptował nieznanego z imienia chłopca, którego ochrzcił imieniem Remus V, jednakże w imieniu swojego syna. Po śmierci Remusa III Remusem V zajęła się i wychowała aktualna (w tamtych czasach) głowa rodziny Salazar, siostra Remusa IV, Anna.

CiekawostkiEdytuj

  • Początkowo jego imię miała nosić jego siostra bliźniaczka, Anna, ponieważ uznano, że drugie dziecko (czyli on) urodzi się martwe. Gdy okazało się to nieprawdą, imię kolejnego Remusa zostało przydzielone właśnie jemu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki