FANDOM

PortStick w StickWrick

PortStick na mapie

PortStick - to miasto znajdujące się w StickWrick położone u ujścia Pigdenu  do Oceanu Magerda .

HistoriaEdytuj

Mapa PortStick

Mapa PortStick

Nie wiadomo dokładnie kiedy StickPort powstało, ale naukowcy twierdzą, iż był to okres, w którym założone zostało także Teriando. Było znacznie większe od dawnej stolicy StickWrick, a pod jego powierzchnią znajdowoło się dużo cennych w tamtym okresie pierwiastków Ят, z których robiono bardzo silny kwas służący jako broń. Zanim kontynent StickWrick stał się jednym państwem PortStick toczyło zacięte bitwy ze Stickckin i StickWhile o Ehl. Z Teriando starało utrzymywać pokojowe stosunki. Po zjednoczeniu, gdy Teriando stało się stolicą StickWrick, wybuchł konflikt między całym państwem, a Ferią, która znajdowała się na kontynencie, ale jednocześnie nie chciała przyłączyć się do kraju, którym jest StickWrick. Wojna nie trwała długo, bo jedynie miesiąc, ale dla PortStick była bardzo ważnym wydarzeniem, gdyż wojska właśnie tego miasta były najliczniejsze i najbardziej przyczyniły się do zajęcia Ferii. Rok później wybuchło Powstanie. Żołnierze Ferii odzyskali część swojej ziemii, a razem z władzami Teriando spotkali się w PortStick i zawarli pokój.

MapaEdytuj

LegendaEdytuj

  1. - Osiedle StickoBshek,
  2. - Osiedle Quantestitcke,
  3. - Osiedle StickSmeck,
  4. - Osiedle StickWow,
  5. - Teren centrum nauki StickScience,
  6. - Centrum miasta,
  7. - Osiedle Stickhelde-Stan,
  8. - Osiedle Stick-Щđom,
  9. - Osiedle Steckkervano,
  10. - Dzielnica StickBeach,
  11. - Osiedle BargozSticky,
  12. - Centrum więzienne StickdeathCentre.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki