FANDOM

Pivot

Program

Pivot-logo
Nazwa Pivot Stickfigure Animator
Rodzaj Program do animacji
Pierwsze wydanie 1.0
Producent Peter Bone
Licencja freeware
Aktualna wersja stabilna 4.1.10
Strona http://pivotanimator.net/

Prosty program do tworzenia animacji. Do tworzenia animiacji używa się "StickFigures" Całość polega na przeciąganiu czerwonych punktów i tworzeniu nowych klatek.  Można go pobrać tutaj [1]. Większość animacji na StickWorld Wiki jest tworzona właśnie w nim. Najnowsza wersja to 4.2.1 beta.

WersjeEdytuj

Pivot 1.0Edytuj

Pierwsza wersja pivota miała kilka błędów oprogramowania. Animacje można tworzyć za pomocą tylko jednej figury - domyślnego stickmana.

Pivot 2.2Edytuj

W tej wersji wprowadzono "Stick Figure Builder", który pozwalo użytkownikom na tworzenie swoich własnych figur i zapisywania ich. Wstawiono przyciski do głównego interfejsu, służące do wstawienia swoich figur.

Pivot 2.2.5Edytuj

W pivocie 2.2.5 pojawiły się kolejne ikony oraz możliwość wstawienia tła w formacie JPG. Wprowadzono instalator w formacie exe.

Pivot 2.2.6Edytuj

W tej wersji nie za dużo się zmieniło, naprawiono kilka małych błędów. Obecnie jest to jedyna wersja stabilna.

Pivot 3.1 betaEdytuj

W wersji 3.1 beta zmienił się interfejs, a figura domyślnego stickmana nabrała nowego kształtu. Można także dodawać figury w formacie GIF, zwanych "sprite". Jest to wersja niestabilna i niewiele osób wie, że ta wersja wyciekła.

Pivot 4Edytuj

Najnowsza wersja pivota, narazie jest to wersja 4.2.1 beta. Dodano między innym przezroczystość figur, warstwy i inne

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki