Pistolet Z6x

Broń

Pistolet Z6x
Typ Palna
Kaliber 10 mm
Miejsce produkcji Black Brain Gun Facility

OgólnieEdytuj

  • Pistolet Z6x to niezawodna i celna broń posiadająca pojemny magazynek. Jedną z zalet tej broni jest zamontowane urządzenie wylotowe tzw. tłumik odrzutu, który nieco stabilizuje broń.
  • Pistolet Z6x nie jest szczególnie skuteczny w walce z wieloma celami i lepiej walczyć z jednym lub dwoma na raz. Podczas tych walk warto celować w głowę. Strzelanie w ciało nie jest dobrym pomysłem, szczególnie, gdy przeciwnik ubrany jest w kamizelkę kuloodporną i potrzebnych będzie kilka strzałów, aby go się pozbyć. Z drugiej strony potrzebne są tylko dwie kule w głowę, aby go zabić.
  • Pistolet Z6x to broń bardziej celniejsza niż pistolet maszynowy więc z powodzeniem może służyć jako broń zastępcza w przypadku wyczerpania się amunicji do innych broni.
  • Pistolet Z6x nie jest silny, ale nadrabia szybkostrzelnością (jeśli szybko się wciska spust) i pojemnością magazynka.
  • Pistolet Z6x jest też jedną z niewielu broni, którą można strzelać pod wodą.

Więcej z Fandomu