FANDOM

Z1

Pancerz Breeze Z1 to specjalny pancerz serii Breeze, nazywany także Breeze V4.5, jako, że "kręgosłup" całego pancerza powstał na bazie czwartego pancerza. Jedyny powstały egzemplarz był noszony przez Ghosta.

HistoriaEdytuj

W 2004 r. Breeze Corporation postanowiło utworzyć nowy, specjalny pancerz, który nie tylko wzmacniałby wszystkie funkcje organizmu użytkownika, ale też dawał mu dostęp do różnych dodatkowych elementów uzbrojenia. Pancerz jednak nie został do końca ukończony, przez co jedynym warunkiem na założenie go był fakt, że nie można go już było zdjąć - pancerz na zawsze przyspawał się do ciała nosiciela.

W 2004 roku, podczas pewnej misji, która zakończyła się niepowodzeniem, wielu żołnierzy umarło, zamordowani przez tajemnicze istoty, spowite w ciemnościach. Jeden z nich, Michael Ghost, został rozerwany na strzępy, ale jakimś cudem udało się go uratować. Wtedy też postanowiono wypróbować na nim pancerz Z1, jako, że jego poprzednik umarł podczas operacji.

Gdy pancerz został nałożony na Michaela, ten wpadł w szał i wymordował całą bazę wojskową, po czym zaczął swoją rzeź.

Gdzieś w okresie 2020-2023 Michael udoskonalił swój pancerz, wprowadzając wiele ulepszeń.

Snajper

Udoskonalony pancerz Z1

BudowaEdytuj

Niedługo

Generacje Pancerza Breeze

Główna seria

Pierwsza | Druga | Trzecia| Czwarta | Piąta | Szósta |

Inne

Z1 | C156

Więcej z Fandomu

Losowa wiki