FANDOM

Pancerz Breeze V5 - Pancerz Breeze piątej generacji, używany przez StickWrick, a później też przez Nicksoft w latach 2014-2018.

HistoriaEdytuj

Po tym, gdy pancerz V4 był używany na wyłączność przez Nicksoft, rząd StickWrick również zażądał od Breeze Corporation własnego pancerza. Choć firmie się to nie uśmiechało, to w 2012 roku zaczęli pracę nad pancerzem V5. Ostatecznie w 2013 roku Breeze Corp. skończyła projekt piątego pancerza, choć, jak sami stwierdzili, był niedokończony. Mimo to, StickWrick nakazało sprzedaż kilkuset egzemplarzy na wyłączność ich kraju. Gdy Nicksoft dowiedziało się o tym, postanowiło również wykupić kilka pancerzy. Korporacja więc dała kilka pancerzy, które zostały użyty w Wielkiej Wojnie Ostatecznej. Jednakże Breeze Corp. uznała, że zagorzała rywalizacja między Nicksoft i StickWrick może przerodzić się w konflikt, dlatego też odebrali pancerze StickWrick, pod pretekstem ulepszeń.

W 2014 roku Breeze Corp. ogłosiła ukończenie udoskonalonych pancerzy. Tym razem jednak nie tyle, co rozdali pancerze i Nicksoft, i StickWrick, ale też ograniczyli ilość sprzedanych egzemplarzy do 30 sztuk. Oba państwa nie były zadowolone, lecz musiały przystać na umowę.

Pancerze były używane aż do 2018 roku. Wtedy skończyła się umowa o posiadanie, i zostały oddane korporacji.

Budowa i wyposażenieEdytuj

Generacje Pancerza Breeze

Główna seria

Pierwsza | Druga | Trzecia| Czwarta | Piąta | Szósta |

Inne

Z1 | C156

Więcej z Fandomu

Losowa wiki