FANDOM

Pancerz Breeze V4 - pancerz Breeze czwartej generacji, używany przez Nicksoft w czasach 2004-2006.

HistoriaEdytuj

W 2004 roku Breeze Corp. postanowiła rozpocząć nową serię pancerzy Breeze, która miałaby służyć do użytku jednostek policyjnych, gdy w Nicksoft zaczęły się bunty i zamieszki. W 2005 roku pancerz został ukończony, a jego ukazanie się na GigantConie 2005 w Nicksoft automatycznie miało być przestrogą dla buntowników, aby powstrzymali się w swoich akcjach. Zamieszki jednak trwały dalej. Dlatego też 30 pancerzy Breeze zostało podarowanych jednostkom policyjnym i wojsku, które powoli też zaczęło brać udział w misjach stłumienia buntu - dokładnie 5 podarowano policjantom, pozostałe 25 były używane przez żołnierzy.

Pod koniec 2005 roku, bunty i zamieszki ustały, a wojna domowa dobiegła końca. Pancerze Breeze V4 były jednak używane jeszcze do stycznia 2006 roku, aby pilnować sytuacji w kraju. Gdy sprawa całkowicie umilkła, Breeze Corp. odzyskała swoje pancerze i skryła je w magazynie, wraz ze swoimi poprzedniczkami.

Budowa i wyposażenieEdytuj

Generacje Pancerza Breeze

Główna seria

Pierwsza | Druga | Trzecia| Czwarta | Piąta | Szósta |

Inne

Z1 | C156

Więcej z Fandomu

Losowa wiki