BreezeV2

Pancerz Breeze V2 - pancerz Breeze drugiej generacji, używany przez Breeze Warriors w latach 1982-1994. Nazywany też potocznie Zbroją Ducha.

HistoriaEdytuj

Po pokonaniu Kalarian i mutantów w 1968 r., 13 lat później, rozpoczął się konflikt między Nicksoft, a StickWrick o prawa własności nad pancerzami Breeze. Breeze Corp., jako neutralna firma, postanowiła się nie mieszać i nie oddawać nikomu praw. Jednakże odłam firmy postanowił sprzedać prawa temu, kto zapłaci więcej. Jako pierwsze zgłosiło się StickWrick, jednak Nicksoft przechwyciło informację o spotkaniu odłamu Breeze Corp. z przedstawicielami StickWrick i wysłało tam swoich snajperów. Gdy przedstawiciele StickWrick zostali zabici, Nicksoft zaproponowało jeszcze więcej pieniędzy za prawa własności. Odwet StickWrick był taki sam. A kiedy Nicksoftiańczycy zostali zabici na spotkaniu, po kilku miesiącach takich sprzeczek rozpętała się Wojna Snajperów.

Kiedy Breeze Corp. dowiedzieli się o spisku odłamu firmy, postanowili odzyskać dokument prawa własności. W tym celu powołali oddział snajperski, który miał odzyskać dokument. Aby wykrycie ich było znacznie trudniejsze, korporacja zaczęła prace nad drugą generacją pancerza Breeze. W 1983 r. utworzyli kilka egzemplarzy pancerza Breeze V2, a oddział o nazwie Breeze Warriors, który miał ów pancerz nosić, uformowany.

Kilka miesięcy później drużyna Breeze Warriors, składająca się z pięciu snajperów, dotarła do ukrytej w górach placówki odłamu. Tam znalazła i zabiła Andrieja Savarevica, przywódcę odłamu Breeze Corp. Jednakże, nie odszukali oni tam dokumentu.

W tym samym czasie, w nieznanych okolicznościach, z korporacji zostało wykradzionych kilka sztuk pancerza V2. Złodziejami okazała się niewielka grupka snajperów Nicksoft. Nie nacieszyli się pancerzem zbyt długo, gdyż zostali zabici przez Breeze Warriors, a ich pancerze zostały oddane do firmy.

W 1984 r. firma wreszcie odzyskała dokument i oznajmiła światu, że seria pancerzy Breeze należy wyłącznie do Breeze Corp. i nie jest na sprzedaż. To sprawiło, że oba kraje się zniechęciły, a Wojna Snajperów zakończyła się. Pancerze Breeze V2 zostały skryte w ukrytym magazynie korporacji i znajdują się tam aż po dziś dzień.

W 1990 r. w Nicksoft zaczęły się pojawiać liczne zabójstwa. Świadkowie twierdzili, że zabójca ubrany był w płaszcz z kapturem, a jego prawe oko świeciło jaskrawym światłem. Breeze Corp. rozpoznała w tym opisie wygląd pancerza Breeze V2. Zaniepokojeni postanowili sprawdzić tajny magazyn, w którym przechowywali ów pancerze. Jak się okazało, zniknął prototyp kombinezonu. Korporacja po raz kolejny powołała Breeze Warriors, aby odnaleźli oni zabójce i odebrali pancerz. Oddział znalazł mordercę w opuszczonym magazynie broni. Tam zabójca zaskoczył ich i zranił, po czym wysadził kompleks ze sobą w środku, sądząc, że zabije także snajperów. Tym jednak udało się umknąć eksplozji. Ponieważ wybuch był intensywny, ciało zostało rozerwane na strzępy.

W 1994 r. odkryto, że ów zabójca nazywał się Wladimir i był niegdyś pomocnikiem Savarevica. Po obaleniu odłamu korporacji, zaszył się gdzieś i czekał na właściwy moment, aby zaatakować. Jednakże z powodu ciągłego ukrywania się, oszalał, wykradł prototyp pancerza Breeze 2.0 i stał się psychopatycznym mordercą.

BudowaEdytuj

Pancerz drugiej generacji powstał głównie na bazie swojego poprzednika. Jednakże, ze względu na to, że druga wersja miała być używana w tajnych operacjach, zrezygnowano z większości funkcji i uzbrojenia, m. in. z silnika na piersi. Pancerz był w pełni autonomiczny i reagował prawie jak druga skóra właściciela, zwłaszcza, że składał się z wyjątkowo cienkiej warstwy. Buty posiadały specjalne, gumowe podeszwy, które tłumiły hałas kroków. Hełm miał głównie za zadanie przystosować się do ekstremalnych warunków różnych stref klimatycznych, co jednak kosztowało brakami w obronie. W hełmie znajdowało się specjalne odkrycie na oczy i górną część nosa, na które zakładano okulary, ze specjalnym systemem optycznym, wbudowanym w prawe szkło okularów. Dzięki niemu użytkownik mógł między innymi widzieć swoich towarzyszy, a także wrogów, oraz obecny cel na HUD-zie. Cała cienka warstwa pancerza okryta była płaszczem z kapturem, na którego powierzchni znajdował się specjalny płyn, który "pobierał elementy środowiska i przyklejał do siebie", np. liście, czy nawet warstwę śniegu. Dzięki temu użytkownik mógł wtapiać się w otoczenie jak kameleon w każdym środowisku, bez potrzeby zmiany płaszcza, czy całego pancerza.

Generacje Pancerza Breeze

Główna seria

Pierwsza | Druga | Trzecia| Czwarta | Piąta | Szósta |

Inne

Z1 | C156

Więcej z Fandomu