FANDOM

Pancerz Breeze V1

Pancerz ten wymagał silnika w brzuchu.

Pancerz Breeze V1 - pancerz Breeze pierwszej generacji, używany przez Nicksoft i StickWrick w latach 1960 - 1981 roku.

Historia Edytuj

Pomysł na taki pancerz powstał już w 1899 roku, lecz nikt nie potrafił zrealizować tego projektu. W końcu w roku 1945 podczas wojny z Kalarianami naukowcy firmy Breeze Corp. stworzyli silniczek umożliwiający budowę takiego pancerzu. W 1953 powstał pierwszy prototyp. Był on jednak bardzo ciężki, przez co niektórym testerom łamał kręgosłup. Postanowiono więc, aby pancerz wykonać z innego materiału. Wtedy zbroja stała się o 38% lżejsza. W 1958 wojna stała się o wiele groźniejsza, gdyż do walki dołączyły różne mutanty, które niszczyły bardzo szybko miasta StickPlanet. Od razu wyprodukowano 500 pancerzy doskonałych, lecz Kalarianie zajęli miasto pod którym znajdowały się laboratoria firmy Breeze Corp., co utrudniło produkcję pancerzy. W 1960 roku udało się stickmanom wydostać z laboratorium razem z pancerzami. Zaczęto pokonywać Kalarian oraz mutantów. Wojna zakończyła się zwycięstwem stickmanów niszcząc gniazdo mutantów w 1968. Zniszczenia były bardzo wielkie, lecz "sprzątanie" zakończyło się po trzech latach.

Budowa Edytuj

Pancerz składa się ze szkła noktowizyjnego, słuchawki (jednak była bardzo słaba), ekranu dotykowego na ręce, noża zamiast ręki, maski gazowej i silniczka odpowiedzialnego za wszystkie czynności pancerza.

Generacje Pancerza Breeze

Główna seria

Pierwsza | Druga | Trzecia| Czwarta | Piąta | Szósta |

Inne

Z1 | C156

Więcej z Fandomu

Losowa wiki