FANDOM

"Spokojnie, zabiję go."
— Pan X, podczas przyjmowania zlecenia zabicia.
Pan X

Stickman

Pan X.PNG
Imię Hexen Brack
Wiek 17
Narodowość {{{narodowość}}}
Umiejętności Walka wręcz, niezłe strzelanie pistoletami w głowy, zarabianie na zabijaniu.
Broń Pistolety MK-3, Nóż, Rękawice Boga, AK-47
Kolor Zielony
Organizacja NavStick
Praca/Zadania Płatne zabijanie, zemsta na Traku
Status Żywy
Miejsce pobytu Wszędzie

Rodzina

Stan cywilny Nieznany
Krewni Pan Y, Pani Z

Hexen (Pan X) Brack - Płatny zabójca. Od 7 lat nie ma ojca, bo zabił go Trak. W wieku 13 lat uciekł ze swojego rodzinnego miasta, by zemścić się na nim. Jego rodzeństwo, Pan Y i Pani Z też stali się płatnymi zabójcami. Nikt ich nie pokona. Jeśli będą w złej sytuacji, zawsze znajdują wyjście.

WyglądEdytuj

Hexen jest zielony, gdyż kiedy miał 12 lat, wylała się na niego zielona farba[1]. Ma zszyte usta. Powód jest taki, gdyż kiedy miał 15 lat, z jego ust wylatywała krew. Przez to musi się porozumiewać przez chip. Ma białe oczy.

W wieku lat 9, zapadł na chorobę Okulus. Nie pozwala ona na szybkie skakanie, jednak jakoś Hexenowi się udaje szybko skakać. Powoduje ona też nagłe zemdlenie. Jednak nikomu nie udało się zabić Hexena gdy zemdlał.

OsobowośćEdytuj

Hexen kiedyś był zwykłym dzieciakiem. Nie może znieść śmierci ojca. Matka zginęła tuż po porodzie, gdyż zabili ją Chuligani. Jego aktualny cel to Trak. Gdy mu ucieka, zmienia cel tymczasowo, na jakąś osobę, którą mu poleci zleceniodawca.

Nic go nie cofa przed zabójstwem. Zawsze zabije zleconą osobę.

BiografiaEdytuj

Hexen urodził się w roku 1995 roku, w StickTown. Jego Matka została zabita po porodzie. Bardzo to przeżył. Przez 7 lat był wychowywany przez swojego Ojca. W wieku 7 lat jego ojciec został zabity przez Traka. 

PrzypisyEdytuj

  1. Wylał na niego farbę Jakiś anonimowy gość

Więcej z Fandomu

Losowa wiki