FANDOM

Oragama Sugon

Stickman

Oragama
Imię Oragama
Wiek Podobno 60 lat w czasie śmierci
Narodowość Nieznana
Umiejętności Wiele, m. in. szermierka, ogromna siła fizyczna itd.
Broń Burza Fal
Kolor Ciemny szary lub czarny
Organizacja Nieznana
Praca/Zadania Łowca
Status Martwy
Miejsce pobytu Nieznane

Rodzina

Stan cywilny Nieznany
Krewni Rodzina Sugon

Oragama Sugon to, można powiedzieć, legendarna postać. Uznawany za pierwszego, prawdziwego łowcę, jest wzorem do naśladowania przykładowego wojownika. Chorował na astmę.

WyglądEdytuj

Nie wiadomo do końca, jak wyglądał Oragama. Według historii, był on ciemnoszary, bądź czarny, choć częściej był przedstawiany w tym pierwszym kolorze. Miał brązowe oczy. Nosił raczej luźne ubrania, gdyż pomagało mu to w walce. Po starciu z ojcem stracił prawe oko, które zakrył opaską. Później jednak, po nauczeniu się magii, wytworzył sobie nowe oko, które pomagało mu w kontroli nad maną.

Sugon posiadał wiele blizn na swoim ciele. Najbardziej znane to ta, przechodząca przez prawe oko, zrobiona mu przez jego ojca, podczas pojedynku, oraz ta o kształcie litery "X" na jego czole. Dzięki tej bliźnie uzyskał swój pseudonim, "Krwawy Krzyż". Oprócz tego ma jeszcze kilkanaście innych blizn, zajmujących jego całe ciało.

HistoriaEdytuj

Nieznana jest historia Oragamy, oprócz tego, że urodził się w czasach średniowiecza, i od najmłodszych lat uczył się szermierki i innych stylów walki. Wychowywał się bez matki, która rok po jego urodzeniu została zamordowana przez jej własnego męża, i co za tym idzie, ojca Oragamy. Gdy miał 17 lat, chciał udać się do szkoły rycerskiej, ale jego ojciec miał co do niego inne plany. Postanowił wykorzystać talent chłopca i uczynić go swoim osobistym strażnikiem, i co za tym idzie, podwładnym. Oragamie nie podobało się to i chciał uciec od ojca, lecz nie mógł przez spisek, który jego ojciec uknuł. Postanowił więc wyzwać go na pojedynek. Ojciec Oragamy zgodził się i starcie miało miejsce następnego dnia w sali gościnnej. Wszystkim wydawało się, że to starszy mężczyzna wygra, to pod koniec szala zwycięstwa przechyliła się na stronę Oragamy. Jednakże ostatecznie ojciec Oragamy oszukał w trakcie pojedynku, używając magii jednego z czarodziei. Ogłuszony Oragama został osłabiony na zbyt długi moment. Ojciec wykorzystał to, aby zadać ostatni cios synowi. Przez to cięcie Oragama stracił prawe oko. Pełny gniewu i żądzy zemsty, młody Sugon podniósł się i przebił ojca mieczem. Zwyciężając, Oragama udowodnił swoją wyższość nad ojcem, którego pokonał pomimo jego oszustw.

Widząc potencjał Oragamy, wielu zaczęło go zatrudniać do różnych sprawunków. Ostatecznie stał się płatnym zabójcą, wynajmowanym przez tych bogatych, aby zabijali innych bogatych. Sugonowi to nijak przeszkadzało, jako, że nie miał już praktycznie nic.

Po wielu latach Oragama zaczął słabnąć, jego choroba dawało o sobie znać. Widząc jego osłabienie, ludzie przestali go wynajmować, tym samym stracił jedyne źródło złota. Samemu zauważając swoją słabość, postanowił nauczyć się korzystać z magii. Tym samym udać się do jednego z najsławniejszych magów swoich czasów, Gandlarfla. Ten, po wielu oporach i odmowach, ostatecznie przyjął Oragama na ucznia. Sugon trenował w rezydencji czarownika przez 2 lata.

Po odbytym treningu, i jeszcze dodatkowej nauce, trwającej rok, Oragama wrócił do zawodu, tym razem napełniony magiczną mocą. Tym samym odzyskał oko, w którym utkwiła pieczęć, pozwalająca mu na szybsze używanie magii. W ten sposób odzyskał swoją reputację, jednakże zaprzestał działalności jako typowy morderca do wynajęcia. Czytając wiele o dawnych łowcach, Oragama postanowił pójść w ich ślady i zaczął działalność na własną rękę.

Oragama umarł na astmę, ponoć w wieku 60 lat. Magia leczenia utrzymywała go żywego aż do jego śmierci.

Od czasu nauczenia się magii, Oragama prowadził własny dziennik, który opisywał jego życie i najskrytsze tajemnice. Przedmiot ten pozostał nieznaleziony aż po dziś dzień.

UmiejętnościEdytuj

Oragama posiadł wiele umiejętności, jeśli chodzi o fechtunek i style walki. Głównie posługiwał się swoim mieczem, o ciekawym imieniu - Burzą Fal.

Oprócz tego później posiadł umiejętności magiczne, dzięki czemu był w stanie korzystać z wielu różnych zaklęć.

CiekawostkiEdytuj

  • Według informacji, Oragama posiadał olbrzymie umiejętności, jeśli chodzi o magię leczniczą, jednakże jako, że używał jej do utrzymania swojego ciała zdrowym, chroniąc organizm przed chorobą, nie był w stanie z niej skorzystać, albo też nie chciał, obawiając się stracenia koncentracji i skupienia na leczeniu organizmu, co doprowadziłoby do jego śmierci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki