FANDOM

Oddział Żniwiarzy

Organizacja

ReapersLogo

Logo Żniwiarzy

Nazwa Żniwiarze
Data utworzenia Nieznana (pierwszy oddział)
2023 rok (drugi oddział)
Państwa SWFlag StickWrick
NicksoftFlag Nicksoft
Przywódca Nieznany przywódca (pierwszy oddział)
Laurence (drugi oddział)
Rodzaj organizacji Oddział wojskowy

Oddział Żniwiarzy to nazwa, używana do określenia dwóch ugrupowań wojskowych. Pierwsze działało przed 2023 roku, lecz zostało rozwiązane po zasadzce w Balamutach. Drugie to drużyna żołnierzy Zjednoczonych Wojsk StickWrick i Nicksoft.

HistoriaEdytuj

Żniwiarze zostali utworzeni w nieznanym dokładnie czasie, wiadomo jedynie, że gdzieś przed 2023 rokiem. Pierwotnie Żniwiarze byli sześcioosobowym oddziałem, specjalizującym się w sabotażu. Później jednak, po akcji w Balamutach, 3 z 6 Żniwiarzy zostało poważnie rannych i odeszli z służby. Od tamtej pory oddział Żniwiarzy przestał istnieć.

Specjalnie na I Wojnę Nuklearną, oddział Żniwiarzy został powołany raz jeszcze, aby zachodził wroga od tyłu, zbierał istotne informacje na temat wrogich działań i wiele innych, specjalnych misji. Liderem Nowych Żniwiarzy został ostatni aktywny członek poprzedniego oddziału - kapral Laurence.

CzłonkowieEdytuj

Pierwsi Żniwiarze walczyli jeszcze przed 2023 rokiem, czyli przed I Wojną Nuklearną. Byli to:

  • Nieznany przywódca
  • Starszy szeregowy Laurence
  • 5 innych żołnierzy
    • 3 rannych po misji w Balamutach
      • 2 zmarłych na wskutek otrzymanych tam ran

W 2023 roku reaktywowano oddział Żniwiarzy, walczący podczas I Wojny Nuklearnej.

  • Kapral Laurence - Lider Żniwiarzy
  • Joseph - Żniwiarz 2
  • Nolan - Żniwarz 3
  • Luck - Żniwiarz 4
  • Marcus - Żniwiarz 5

Więcej z Fandomu

Losowa wiki