FANDOM

Nover

Stickman

Nover.png
Imię Nover Tinos
Wiek 32 lata
Narodowość SWFlag.png StickWrick
Umiejętności różne
Broń różne
Kolor czarny
Organizacja Łowca

StickWrick Express (dawniej)
StickNevuLogo.png StickNevu (dawniej)

Praca/Zadania różne
Status żyje, aktywny
Miejsce pobytu prawdopodobnie gdzieś w Teriando

Rodzina

Stan cywilny Nieznany
Krewni Nieznani

Nover Tinos - stickman, łowca, były członek StickNevu oraz były kurier.

Historia Edytuj

Dzieciństwo Edytuj

Nover Tinos przyszedł na świat 9 stycznia 1981 roku w Teriando, StickWrick. Posiadał starszą siostrę oraz młodszego brata o nieznanych imionach. Gdy miał 9 lat jego rodzice trafili za kratki, oskarżeni o zabójstwo sąsiada. Po tym wydarzeniu jego ciocia zaczęła wychowywać Novera i jego brata. W szkole nie miał dobrych ocen, jednak posiadał szacunek.

Pierwsza praca i pościg Edytuj

Dzięki koledze uzyskał pracę jako kurier w wieku 19 lat. Przez 3 lata spokojnie wykonywał robotę aż pewnego dnia w 2003 został zaatakowany przez chuliganów, którzy ukradli wszystkie paczki jakie posiadał. Zamiast donosić na policję postanowił załatwić sprawę samodzielnie. Gdy bandyci wyrzucili go z auta i odjechali ten za pomocą przypadkowego kierowcy wdał się w pościg. Jako iż skradzione auto Novera nie było za szybkie, Tinosowi szybko udało się dogonić chuliganów. Niestety gdy w trakcie jazdy wskoczył na pojazd, te się poślizgnęło i wjechało w rów gdzie wybuchło. Młody stickman stracił pojazd, paczki oraz pracę.

Praca w StickNevu Edytuj

Po całym zamieszaniu Nover podczas powrotu do domu zauważył ogłoszenie o rekrutacji do StickNevu. Postanowił więc się zgłosić. Po jakimś czasie dostał list o przyjęciu. Szczęśliwy 8 sierpnia 2003 oficjalnie rozpoczął pracę w StickNevu, której był zawsze wierny. Początkowo był wyśmiewany za poprzednie zajęcie, jednak z czasem okazało się, że wykonuje swoją pracę nie najgorzej i zyskał reputację. Rok później został przydzielony do elitarnej grupy Alpha-2, a w 2007 otrzymał tytuł Lidera. Niestety podczas jednej misji w marcu 2009 został mocno zraniony. Dzięki ciężkiej pracy utalentowanych lekarzy ze StickWrick, Nover został uleczony, jednak zaczęło coś się z nim dziać.

Sekretny zawód Edytuj

Kiedy Nover rzadziej uczęszczał na misje StickNevu, pewnego dnia na jaw wyszła wiadomość o tym, że potajemnie wykonywał zlecenia jako płatny zabójca. Ukrywał się pod pseudonimem "oVer" i był jednym z lepszych morderców. Natychmiast został wyrzucony z organizacji. Nie przejmując się tym dalej wykonywał zadania. Gdy w 2010 Stick, Shixer i parę innych osób prawie przyczynili się jego śmierci, osłabiony już, wynajął Ghosta do ich zlikwidowania. Rok później do jego celów dołączył także (z niewiadomych powodów) Rex Scooter.

Powrót Edytuj

W 2012 gdy Nover wrócił do zdrowia wymordował wszystkich swoich wrogów, zostawiając Rexa, Sticka i Shixera dla Ghosta. Pewnej nocy, po wykonanym zabójstwie dla pewnego biznesmena, poszedł z nim do baru. Stickman niespodziewanie zaatakował Novera, robiąc mu pranie mózgu. Łowca pod kontrolą biznesmena miał za zadanie wysadzić bazę StickNevu. Udał się tam pewnej nocy i podłożył bombę. Udało mu się ją wysadzić, nie robiąc sobie krzywdy. Kiedy zobaczył jakich szkód dokonał, doszedł do wniosku, że oszalał i postanowił zabić biznesmena, który sam wcześniej uciekł z kraju. W 2013 w końcu go dopadł i brutalnie zamordował. Obecnie dalej wykonuje zlecenia, wciąż będąc jednym z najlepszych łowców.

Ciekawostki Edytuj

  • Ród Nover'a czyli Tinos jest mocno powiązany z rodem Tikio.
  • Nover bardzo rzadko pokazywał swoją twarz.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki