FANDOM

"Samozwańczy realista, patriota i dobry żołnierz."
Joseph Prophet, Ostatnia Godzina, Akt I
Nolan

Stickman

L1.png
Od lewej do prawej: Luck, Joseph, Nolan
Imię Nolan
Wiek 30-40 lat
Narodowość SWFlag.png StickWrick
Umiejętności Wiele
Broń Zmodernizowany Karabin AK-47
Kolor Ciemnoszary
Organizacja Narodowa Armia StickWrick
Zjednoczone Siły StickWrick i Nicksoft
ReapersLogo.png Żniwiarze
Praca/Zadania Żołnierz
Medyk, radiooperator
Status Żywy
Miejsce pobytu StickWrick

Rodzina

Stan cywilny Nieznany
Krewni Nieznani

Nolan był Teriańdczykiem i żołnierzem Narodowej Armii StickWrick. Po połączeniu armii dołączył do Zjednoczonych Sił StickWrick i Nicksoft i stał się członkiem oddziału Żniwiarzy, zdobywając kryptonim Żniwiarz 3.

WyglądEdytuj

Nolan jest ciemnoszarym mężczyzną. W trakcie Pierwszej Wojny Nuklearnej nosił pancerz Breeze V6.

OsobowośćEdytuj

Nolan od najmłodszych lat miał wpajany patriotyzm. Kocha swoje państwo i zamierza walczyć o jego wolność do ostatniej kropli krwi. Jak sam twierdzi, jest realistą, dlatego też Wojna Nuklearna poważnie pogorszyła jego morale. Dawniej rześki żołnierz, teraz ponury wojownik na granicy rozlewu krwi. Stara się utrzymywać dobre relacje wśród członków oddziału, nie tylko ze względu na morale, ale także dla poprawienia własnego samopoczucia.

BiografiaEdytuj

Nolan urodził się gdzieś w latach 1983-1993, w Teriando, w patriotycznej rodzinie. Po ukończeniu szkoły wojskowej dołączył do NAS-a i tam zdobył rangę starszego sierżanta.

Gdy kilka miesięcy przed wybuchem wojny StickWrick i Nicksoft zdecydowały się połączyć siły, Nolan stał się żołnierzem Zjednoczonych Sił StickWrick i Nicksoft. Miesiąc później stał się członkiem odrodzonego oddziału Żniwiarzy.

Bitwa o Stickos: PreludiumEdytuj

Bitwa o StickosEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki