FANDOM

Niv'owie

Rasa

{{{obrazek}}}
Nazwa Niv'owie
Cechy dodatkowe Garbatość
Pochodzenie StickTopia
Populacja ---
Powstanie rasy 200 P.N.E.
Status Wymarły
Miejsce występowania StickTopia

Niv'owie to wymarły lud, który charakteryzował się tym,że wszyscy przedstawiciele tego gatunku byli garbaci.Nigdy nie utworzyli własnego państwa. Dawniej zamieszkiwał północne pasma górskie na terenie obecnej StickTopii. Obecnie nikt nie utożsamia się z tym ludem.

HistoriaEdytuj

Najstarsze zabytki kulturalno-religijne pochodzą z III wieku P.N.E. Lud ten najprawdopodobniej przybył z terenów dzisiejszych Frus. Zamieszkiwał pasma górskie więc trudno było go podbić. Znali sie na górnictwie i wydobywali cenne materiały a niektóre państwa wysyłały do Niv'ijskich plemion misje handlowe.Najkrwawszą wojną w dziejach Niv'ów była Wojna Niv'ów, która odbyła się w latach 469-488 N.E. między plemionami tego ludu, wspierane przez róźne państwa. W tej wojnie straciło życie 40% Niv'ów, co osłabiło ten lud a przez niski przyrost naturalny luki te nie zostały "załatane". W 804 roku tereny te zostały podbite przez Cesarstwo StickTopii, a Niv'ów wykorzystywano do pracy w kopalniach. Na przełomie XVIII wieku lud ten stracił tożsamość na rzecz kultury StickTopijskiej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki