FANDOM

Molonie

Stickman

Tajne.gif
Imię Molonie
Wiek 30 lat
Narodowość SWFlag.png StickWrick
Umiejętności Brak
Broń Brak
Kolor Turkusowy
Organizacja G.W.S
Praca/Zadania Nauczycielka
Status żyje
Miejsce pobytu Podziemne tunele

Rodzina

Stan cywilny {{{stan cywilny}}}
Krewni {{{krewni}}}

Molonie kocha Shixer'a (podobnie jak Tlasina), choć dobrze wie, że nie może nikogo poślubić (fragment kodeksu G.W.S). Jest w dobrych stosunkach ze swoją koleżanką Suvle. Ma urodziny 1 kwietnia. Jest posiadaczkąSticksunga Cosmo II.

HistoriaEdytuj

Molonie urodziła się w StickWrick, w dość bogatej rodzinie. W pierwszych miesiącach życia rodzice bardzo o nią dbali i dawali wszystko, czego potrzebowała. Jednak, gdy miała 11 lat, jej rodzice znginęli pod kołami Stickobusu. Molonie zamknęła się w sobie i załamała nerwowo. Prze niemalże rok nie było z nią żadnego kontaktu. Wkrótce zostali wyznaczeni opiekunowie z ośrodka pomocy społecznej. Molonie w szkole nie była jedną z najlepszych uczennic, jednak zdawała wszystkie egzaminy z dość dobrym wynikiem. Nadrabiała to wzorowym zachowaniem. Dobre oceny otrzymywała też z WF. Nie znosiła nauczycielki od muzyki. Ta zawsze zwracała się do niej "kochanie!", "słoneczko!", "rybko!", "pączusiu!". Molonie była tym bardzo zirytowana. Studiowała marketing i zarządzanie. Niedługo po studiach została asystentką Steve'a i pomagała mu w interesach. Później, w poszukiwaniu lepszej pracy wyjechała do StickTopii. Tam zamieszkała. Była jedną z programistek systemu Stickdroid. Wkrótce została wybrana na reprezentantkę StickTopii w G.W.S. Przeprowadziła się do Podziemnych Tuneli.

Relacje z ShixeremEdytuj

Molonie.png
Molonie bardzo lubi Shixera. Nie można zaprzeczyć, że ten odwzajemnia jej uczucia. Narazie jednak nie ma ochoty bliższe spotkania. Shixer poznał w klubie Sally, co nieco zaniepokoiło Molonie. Ona jednak potraktowała znajomość Shixera i Sally jako pojedyncze doświadczenie. Nadal ma nadzieję, że Shixer zacznie się z nią spotykać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki